Kini eunji sudah stabil setelah banyak darah yang keluar dari badannya. Jimin pula pergi ke bilik doktor. Jimin marah sebab nurse berikan jikook kepada yuju dan jungkook. Jinyoung masuk dalam bilikku. Dia usap rambutku. Dia gelengkan kepalanya dan air matanya jatuh ke pipinya. Nafasku bernafas dengan perlahan-lahan. Muka eunji pucat mungkin dia mengalami pendarahan. Selepas darahnya banyak keluar dari tubuhnya.
Jimin masuk ke dalam bilikku dan tumbuk dinding di sebelah pintu wad tersebut. Taehyung tundukkan dan mula mengalirkan air matanya.
"Arghhh"jimin menjerit dan terduduk di lantai. Bersandar ke dinding. Jimin menangis teresak-esak melihat aku yang menanggung semua ini sedangkan eunji langsung tidak bersalah.
"Aku tak.. Sangka kookie sanggup.. Buat.. Eunji sampai macam ni... Semua ni.. Kejam untuk.. Perempuan.. Sebaik.. Eunji"taehyung berkata dan mula melihat wajahku.
*********
Jungkook dan yuju balik rumah omma dengan membawa Jikook bersama. Dari tadi Jikook tidak henti-henti nangis. Jungkook keluar dari isi perut teksi dengan mendukung Jikook yang menangis. Yuju menyusul kemudian. Jungkook bayar teksi tersebut dan teksi terus blah.
Yuju mengetuk pintu rumah omma. Omma pantas membuka pintu. Omma terkejut jungkook mendukung baby.
"Anak yuju ke?? "Omma bertanya. Yuju senyum.
"Gosh yuju"omma terus peluk yuju tanda gembira.
"Omma dia bukan anak yuju...baby ni akan eunji.. "Jungkook berkata dengan menepuk-nepuk lembut Jikook supaya berhenti menangis.
"Honey this baby is my son"yuju membantah kata kookie.
"Yuju cukup!! Jikook anak eunji bukan anak kau!! "Kookie menengking yuju dan terus masuk rumah menuju ke biliknya.
"Wow.. "Yuju terkejut kookie menengkingnya. Omma berdiam diri.
"Yuju tak patut buat macam ni"omma berkata kepada yuju. Yuju angkat bahunya dan senyum puas.
"You know omma. Sekarang yuju nak perempuan macam eunji tu rasakan apa rasanya kehilangan orang yang dia sayang"yuju berkata dengan slow takut jungkook dengar.Yuju senyum dan melangkah masuk ke dalam rumah dengan senang hati. Omma rasa kesian dengan eunji. Sanggup yuju pisahkan eunji dengan anak kandungannya.
*********
Situasi di hospital..
YOU ARE READING
고엽 Dead Leaves 1(✔) & 2 /J.J.K / J.E.J (✔)
Fiksi Penggemar#18 In Fanfiction Rank - 13 Jan 2017 DEAD LEAVES 1 Eunji digelarkan Darah Pembunuh di mata Omma Jungkook tapi tidak di mata Jungkook. Eunji digelarkan darah pembunuh atas kejahatan Appanya sendiri. Kisah bermula setelah eunji sudah menjadi wife kepa...