❄️1.4

118K 6.6K 277
                                    

Herkese merhabaa!

Bir şeyler yazmayı gerçekten özledim ve buna zaman ayırmam gerektiğinin farkındayım.Çok yakında yeni kurgular ile karşınızda olmayı diliyorumm.🥹

***

Belindeki silahı çıkarıp bana doğrultunca gözlerim şaşkınlıkla açıldı.

Bunu yapar mıydı gerçekten?

Olayların gerçekliğine bile inanamazken onun beni öldürecek olma düşüncesi bile hayal gibi geliyordu. Sanki uyuyordum ve şu an bir rüyadaydım. Tırnaklarımı batırdığım elimdeki acıyı hissederken gerçekle yüz yüze olduğumun farkına varmıştım.

Güçlü tutmaya çalıştığım sesimle "Neyi bekliyorsun?" diye sordum. Nedeni bilmediğim bir cesaretle sorduğum soru karşısında şaşkınlıkla bakarken boşluğundan yararlanıp koluna bir tane vurdum.

Silah yeri boylarken bir tekme savurdum. Şaşkınlığını üzerinden atıp gülmeye başladı.

"Göründüğün kadar güçsüz değilmişsin doğrusu takdir ettim. Fazla zamanımı aldın küçük, daha fazla canımı sıkma. Sen dediğimi yapıyorsun ve ben de buradan çekip gidiyorum. Nasıl anlaşma?"

Yerdeki silahı almak için hareket etmişken kolumdan tutup ittirdi ve kendisi aldı. Tezgâha çarptığım belim acırken sustum.

"İşimin seninle olmadığını söylemiştim. Ya dediğimi yaparsın ya da çok sevgili patronunu saniyeler sonra geberteyim sana kalmış."

"Ne istiyorsun?"

"Odasından alman gereken bir kâğıt var sana iki gün veriyorum. İstesem kendim alırım ama böylesinin daha eğlenceli olacağını ikimiz de biliyoruz," deyip giderken arkasından bakakaldım.

Eve nasıl girmişti? Bahsettiği kâğıt neydi? Üstelik hangi kâğıt olduğunu ben nereden bilecektim?

Tezgâha dönüp titreyen elimle suyu içerken arkamda hissettiğim nefesle önümdeki bıçağı sıkıca kavradım ve hızla arkamı döndüm.

"Sakin ol," duyduğum huzur veren sesle kapalı olan gözlerimi araladım.

"Hırsız falan sandın ya da boşluğuna geldi sanırım. Korkuttum mu?"

Saniyeler önce duyduğum soruyu o pislik herif sorarken korkmuştum şimdi ise gidip karşımdaki adama sıkıca  sarılmak istiyordum.

"Siz bir anda gelince... Ben istemsizce..."

"Az önceki olay da neydi?"

Bizi görmüş müydü? Peki neden gelmemişti?

"Gece gece üzerindeki pijamalarla kapıyı açmakta neyin nesiydi?"

Gözleri bir değişik bakarken şaşkınca ben de üzerime baktım. Altı üstü bir pijama takımıydı. Bu hâlde ben de birilerine yakalanmayı beklemiyordum.

Konuyu değiştirmek adına, "Çalışmaya devam edecek misiniz?" diye sordum.

"Yoruldum ayrıca ne yapmaya çalıştığını anladım. Sen neden bu saatte ayaktasın?"

"Uyku tutmadı."

"Dünden dolayı mı?"

Hayır anlamında başımı sağa sola sallarken, "Yalan söylüyorsun sulu göz. Eminim az önce beni nasıl dikizlediğini söylesem onu da inkâr edersin," dedi.

"Öyle bir şey yapma..."

Tam olarak dediğini yaptığım için gülümseyerek beni dinlerken pes edip, "Hakkımda her şeyi bilmeniz iyi değil," dedim.

İkizlere Bakıcı Aranıyor! |KİTAP OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin