❄️2.6

107K 4.9K 540
                                    

Herkese merhaba!🙋🏻‍♀️

Yeni bölüm geldii!

İmzalı setler bu hafta sonuna özel yanında bölümlerden birine ithafen yapılmış bileklik ile gönderilecek.Almak isterseniz profilimdeki linkten ulaşabilirsiniz!🌸

***

Bir anda üşüdüğümü hissederken aynada gördüğüm sırtım ile kaşlarım çatıldı. Dün neredeyse dakikalarca açmak için uğraştığım fermuar şu an sonuna kadar açıktı. Saçmaladığımı düşünürken ellerimle iyice gözlerimi ovuşturdum ve tekrar baktım. Elim sırtıma gidip tenime değerken bunun nasıl olduğunu aklım almıyordu.

Nasıl açıldığını bilmediğim fermuarımı daha fazla sorgulamadan direkt duşa girdim. Şiş gözlerim ilk uyandığım hâline göre daha iyi olsa da kötü görünüyordu. Üzerime bir kot bir gömlek geçirdikten sonra saçlarımı kurutmakla uğraşmayıp tepeden topladım ve aşağı indim.

Saat neredeyse akşam olduğu için normalde Barlas işte olmalı ve kızlara ben bakıyor olmalıydım. İşte olmuş olsa en azından kızlar yalnız kalmasın diye beni uyandırma zahmetinde bulunurdu diye düşünüyordum. Bu saate kadar uyandırmadığına göre muhtemelen evde olmalıydı.

Mutfağa girdiğimde masanın üzerinde hazırlanmış kahvaltıya baktım. Büyük ihtimal kızlar için hazırlamıştı ve onlar çoktan yemişti. Arkası bana dönük dururken biraz daha yaklaştım.

"Bir çalışan olarak bu saate kadar uyumuş olmanı normal mi karşılamalıyım?"

Bir çalışan olarak kelimesinin altını çizerken söylediği cümle karşısında sertçe yutkunurken ne söylesem bilemedim.

Bir an yerin ayağımın altından kaydığını hissedince mutfak tezgâhına tutundum. Kaşları çatık bir şekilde bana dönünce dünden beri kızarıklığını kaybetmemiş gözlerine ve solgun yüzüne baktım. Sanırım birbirimizden farkımız yoktu.

Peki, niçin bu hâldeydik?

"Dün olanlardan sonra normal değil mi? Merak etmeyin bir daha olmaz."

  "Öyle olsun," derken kahvesini fincana doldurdu ve yanımdan çekip gitti.

O üst kata çıkarken kızlarda salonda televizyon izliyordu. Ayakta duracak gücü bulamazken dün sabahtan beri yemek yemeye fırsatım olmadığı aklıma geldi. Masada gördüğüm Nutella kavanozunu elime alıp kaşıkla yemeye başladım.

Sıkıntı ile bir yandan yiyip bir yandan ayaklarımı izlerken ne kadar geçtiğini bilmiyordum ama kavanozun bir anda elimden alınması ile kendime geldim. Elindeki boş fincan ile kavanozu masaya bırakıp eline sandviç ekmeği alan Barlas'a şaşkınca baktım. Ne yaptığını anlamaya çalışırken içine ne kattığını bile anlamadığım sandviçi hızlıca yapıp önüme bıraktı. Söylenerek buzdolabını açıp 3 bardağa meyve suyunu doldurup birini önüme pat diye bıraktı. Diğerlerini de eline alıp kızların yanına giderken söylediğini duymuştum.

"Daha kendine bile bakamayan birini kızlara bakıcı olarak işe alırken aklım neredeydi kim bilir?"

Kızların yanına oturup çizgi film izlerken ben de önümdekileri yemek yerine onları izliyordum.

İkizlere Bakıcı Aranıyor! |KİTAP OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin