❄️1.8

114K 5.2K 711
                                    

Bu saatte bölüm atmam biraz garip gelebilir ama şu an veya sonra okuyacak herkese keyifli okumalar dilerimm.☺️

Yorum ve oylarınızı esirgemezseniz sevinirim. 💖

Telafi olarak yarın bir bölüm daha gelecek bilginize!


Doğa

Gece içtiğim lezzetli çorbadan sonra yatakta 1 saat döndükten sonra uyumuştum. Tabii ondan önce dışarı da sigara içen Barlas'ı dikizlediğimi inkâr edemem. Soğukta donacak diye endişe ederken kendi kendime söylenip uyumaya gittim. Sabah öyle yüzüme falan güneş vurarak uyanmadım. Gözlerimi açıp birinin kolları arasında olduğumu hissedince bakışlarımı yukarı kaldırdım. Tıpkı geçen gördüğüm rüya gibiydi. Bu da rüya olabilir miydi?

Bu adamın yanındayken anlaşılan hayatım rüya mı gerçek mi ayrımı yapmakla geçecekti. Önce kendimi çimdiklediğimde kolum acımıştı. Barlas'ın da kolunu çimdiklemek için elimi uzatmışken kolumu tutup sarıldı.

"Gerçeğim şapşal. Uyumak istiyorum ayrıca."

Kollarının arasından çıkmaya çalışırken "Sensin şapşal!"  dedim. Bunu hâlâ ona kızgın olduğum için söylemiştim. Sinirle gözlerini açıp kollarını daha da sıkılaştırınca şok olmuştum.

"Hey, nefes alamıyorum."

"Bana ne dedin az önce?"

"Hadi ama rüya sandım ama şu an anladım. Gerçeksin tamam," dedim kızgın gözlerine bakıp sevimlice gülümserken şaka yaptığını düşünüyordum.

"Bana içten gülümsemeni istiyorum böyle yapmacık değil," dedi kollarını açıp beni serbest bıraktıktan sonra gözlerini tekrar kapattı. Neydi şimdi bu?

Her şey bitti şimdi de gülüşüme mi takmıştı?

"Huysuzun tekisin!" deyip odadan söylenerek çıkarken o hâlâ yataktaydı.

"Sensin huysuz!"  diyerek arkamdan beni taklit etmişti. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra birbirine karışmış saçlarımı elimle düzeltip güzelce topladım. Dün gece ki kıyafetlerimi bulduğumda sadece pantolonumun kuruduğunu anlayınca giydim diğerleri hâlâ nemliydi. Üzerimde Barlas'ın gömleği vardı ve istememesini umuyordum. Aşağı inip iki sandviç hazırladıktan sonra seslenmeye başladım.

"Barlas..." dedikten sonra biraz duraklasam da bey kelimesini de ekledim. Tekrar seslendiğimde ses yoktu.

"Ne bu kış uykusuna falan mı yattı?" diye söylenirken kulağımın dibinde hissettiğim nefesle "Bir kere de çenen dursun be Doğa"  diye içimden söyleniyordum.

"Dolaylı yoldan bana ayı mı diyorsunuz Doğa Hanım?" 

Yavaşça önümü dönerken hayır anlamında başımı sallayarak "Öyle bir an boşluğuma denk geldi," dedim. Aynı zamanda böyle yakışıklı ayı mı olur, diye düşünmeden de edemedim.

Üzerimi süzerken "Bu seferlik duymamış gibi yapacağım o hâlde," dedi. Bir adım atıp zaten aramızda olmayan mesafeyi iyice azaltırken gömleğin düğmelerini aşağıdan açmaya başladı. Elinin üst kısmı tenime değerken karnımın olduğu yere gelince gülmeye başladım.

"Sahiden yine mi huylandın? Desene işimiz var seninle."

Ellerini çekip gömleğin ucuna bir düğüm attıktan sonra geri çekilip "Böyle daha iyi oldu," dedi.

"Ne o modaya mı merak sardınız?"

"Hayır, sadece senin giydiklerin ilgimi çekiyor. Moda merakım seninle kısıtlı anlayacağın."

İkizlere Bakıcı Aranıyor! |KİTAP OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin