POV Emma
Ik hoor Louis met een plof op de bank vallen en een diepe zucht verlaat zijn mond.
Een grinnik verlaat mijn mond weer en ik sla mezelf.
Nu heeft hij me gehoord, ik weet het zeker.
Ik hoor zachte voetstappen mijn kant op komen en ik verstop me snel achter een kast.
Het is hier een smal en klein maar ik kan er net nog in kruipen om naar de soort van kast te gaan.
Het kleine deurtje gaat langzaam open en ik maak van mezelf een balletje.
"Emma ik weet dat je hier zit, ik wil alleen een wortel" Lacht Louis, ik hou me muis stil."Hebbes" Louis grijpt mijn voet en een gil verlaat mijn mond.
"Gek! Je liet me super erg schrikken!" Roep ik en probeer weer op adem te komen van de schrik.
"Sorry babygirl, ik zou het niet meer doen" Ik grinnik om zijn sarcasme en hij kijkt me grijnzend aan.
"En nu wil ik mijn wortel!" Roept hij hyper .
Ik geef hem nep zuchtend mijn laatste wortel, hij begint er gelijk aan te knabbelen.
Ik heb voor hem gewoon een wortel overgelaten.Ik plof naast Liam op de bank en zie dat hij voetbal aan het kijken is.
Is op zich wel leuk alleen alles is zo voorspelbaar.
"Sinds wanneer kijk jij voetbal?" Vraagt Niall verbaast die in de hoek van de bank neer ploft.
"Ssst" Sis ik en kijk weer naar de tv.
Ik zie in mijn ooghoek Niall zijn handen in de lucht gooien en kijkt ook naar de tv.*********
Avond
*********Die zelfde dag lig ik nu in de avond in mijn warme bedje.
Ik voel me niet helemaal lekker.
"Emma, mag ik binnenkomen?" Hoor ik Louis vragen.
"Ja!"De deur gaat langzaam open en Louis stapt binnen.
"Gaat het wel, je ziet een beetje bleek" Vraagt hij bezorgd en komt naast me liggen.
"Ja gaat wel, beetje hoofdpijn" Niet alles is waar, ik ben ook misselijk maar anders maakt hij zich nog meer zorgen.
"Oke, wil je dat ik bij je slaap?" Ik knik een beetje moe, hij stapt uit bed.Na een tijdje komt hij weer naast me liggen.
"Mag het shirt wat je vandaag aan had aan doen?" Vraag ik onzeker en een glimlach versierd Louis' lippen.
"Tuurlijk"
Hij pakt naast het bed zijn t-shirt en ik trek mijn shirt onder de dekens uit.
Ik pak het shirt van hem over en doe het zonder moeite aan.
Ik druk een kusje tegen zijn lippen en ga goed liggen"Mooie jurk" grinnik Louis en ik lach een beetje.
Ik kruip tegen hem aan en hij slaat zijn armen op me heen.
"Slaap lekker beauty" hoor ik nog en voel dat hij een kusje tegen mijn voorhoofd drukt.
"Tuste loutje"
En na een tijdje val ik in een diepe slaap.
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanfictionEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...