Nagekeken; 17-07-20
POV Emma
"Luke?" Verbaasd kijk ik naar Luke die in tranen voor me staat.
"Sorry.. ""Luke we hebben het vorige week al goed gepraat, het is oke" Maar zie zijn hand dan op zijn pols liggen, er zitten wat bloed vlekjes op zijn shirt.
Geschrokken trek ik hem naar binnen en sla de deur dicht.
"Auw" Piept Luke als hij zijn hand eraf probeert te halen en ik duw hem naar boven
"Lopen!" Mompel ik hard en geschrokken loopt hij vlug maar boven de trap op.Als we in de badkamer staan laat ik de kraan even aan staan om wat warm water te krijgen en pak een doekje.
"Shirt uit" Beveel ik en hij haalt voorzichtig met een pijnlijk gezicht zijn hand van zijn pols en probeert met een hand zijn shirt uit te doen.
Ik help hem mee en kijk in zijn glazige blauwe ogen.
Als hij bijna wilt huilen staan zijn ogen altijd zo..."Je mag gewoon huilen" Fluister ik als ik voorzichtig het natte doekje op zijn pols de.
Hij schud zijn hoofd en hij wrijft over mijn wang.
Vragend kijk ik hem aan.
"Je huilt" Mompelt hij.
Ik huil? Ik kijk in de spiegel en tranen die Luke heeft weggeveegd zijn nog licht te zien."Emma?" Ik kijk omhoog en zie wat tranen over zijn wangen vallen.
"Zou Lou boos zijn als ik dit doe?" Voorzichtig naar snel druk hij zijn lippen op de mijne en zonder twijfel zoen ik mee.
Ik voel hem glimlachen en legt voorzichtig zijn handen op mijn heupen en ik sla mijn armen om zijn nek.--
Langzaam word ik wakker door mijn telefoon die afgaat en zie Louis in heelt staan.
"Hee boo" Gaap ik.
"Hee sorry de kids en ik zijn bij je ma wezen slapen we komen over een uurtje naar huis"
Ik voel iemand naast me bewegen en zeg snel Louis gedag.
"Nog steeds even goed" Hoor ik Luke fluisteren ik weet nu gewoon dat hij grijnst.
"We hebben nog een uur, dan komen de kids en Louis, Luke dan kunnen we niet meer doen" Fluister ik."Ik mis je" Fluistert Luke en ik draai me om en Luke trekt me naar hem toe.
"Luke.. Ik woon nu samen met Louis" Mompel ik en hoor hem zuchten.
"Je mist me wel, geef maar toe" Fluister hij weer.
Maybe.."Geen commentaar" Fluister ik terug.
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanfictionEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...