《Deel.25》

2.6K 101 16
                                    

(Back to you👆 Louis Tomlinson
Trots op hem❤)
(Morgen komen gewoon weer de liedjes die jullie hebben achter gelaten)

Nagekeken; 15-07-20

POV Emma

Ik wil wakker worden, en wel nu.
Ik ben er klaar mee, ik wil Niall en Louis zien.
Elke dag vallen er wel tranen op mijn hand, krijg een kus op mijn lippen, maar ik kan nooit wat terug doen.

Niall heb ik al een tijdje niet meer gehoord, Louis wel.
Hij heeft zelf een keer gevochten. Dat hoorde ik omdat hij aan het schreeuwen was.
En ik wat spullen kapot hoorde gaan.

POV Niall

Louis is voor de duizendste keer uit huis geglipt om Emma te zien.
Ik snap hem wel.
Alleen ik kan Emma niet zien, tenminste ik kan er naar toe gaan maar iets houd me tegen, alsof er iets ergs of iets heel erg goed gaat gebeuren.

"Niall? Wil je een boterham met Nutella?" Hoor ik Liam vanuit de keuken roepen.
Eigenlijk wil ik niet eten maar ik weet dat ze me anders gaan dwingen.
"Ja is goed" Roep ik niet echt zelfverzekerd terug.
Even later hoor ik een zak kraken.
Brood
Nu mijn mijn grootste vijand, ze zeggen dat ik veel ben afgevallen, en met ze bedoel ik de fans, Liam, Harry en Zayn.
Zayn maakt zich erge zorgen over me, maar dat is niet nodig.

"Niall we moeten direct naar het ziekenhuis!"
Wacht wat? Ziekenhuis?
Ziekenhuis is Emma en Emma is goed of slecht nieuws.
Klinkt bot maar het is wel waar.
Ik storm naar de voordeur en trek mijn jas van de kapstok.
"Er is nieuws over Emma, Louis belde net" Zegt Zayn een beetje té vrolijk na mijn doen.
"Is ze wakker?"....

POV Louis

"Louis?" Ik schrik uit mijn gedachtes.
"Emma?" tranen springen in mijn ogen wanneer ik zie dat ze dokters haar uit haar coma hebben gehaald.
"Mevrouw Horan, de medicijnen zijn goed aangeslagen, je mag over een weekje al naar huis" een traan verlaat mijn ooghoek als de dokter het geweldige nieuws verteld.
Met spoed bel ik Zayn op en vertel het goede nieuws, en dat ze nog niks tegen Niall mogen zeggen.
"Hoe gaat het?" Vraag ik en pak Emma haar hand.
"Goed? Denk ik. Het is even wennen weer licht zien" Grinnikt ze.
Ik plant een kusje op haar hoofd en glimlach blij naar haar.

"Snap ik, ik ben zo blij dat je wakker bent" Glimlach ik.
"Ik ook"

De deur gaat langzaam open en Zayn stapt naar binnen met Niall die verdrietig zijn hoofd naar beneden heeft hangen.
Ik grinnik een beetje en hij kijkt mij verbaasd aan.
"Haai Niall"  Emma zwaait even, Niall zijn blik schiet naar zijn zusje.
"Emma!" Hij vliegt zowat naar Emma en knuffelt haar stevig.

2 weken later

POV Harry

"Nee nee Louis, eerst wil ik mijn wortel" Hoor ik Emma giechelen"
"Je giechelde" Zeg ik grijnzend terwijl ik de keuken binnen stap.
Ze slaat haar hand voor haar mond en schud haar hoofd.
"Echt niet" Ze schud weer heel eigenwijs haar hoofd.
"Echt wel" Louis begint haar te kietelen en ik loop lachend met Niall zijn chocola de keuken uit.

"Wat doe je met Niall zijn chocola?" Hoor ik Selisa lachen
Sjips.
"Hee dat is, mijn!, chocola" Hoor ik Niall roepen en ik ren de tuin in.
"Laat me ik heb honger, we hebben nog een pot Nutella in de kast staan" Roep ik lachend en klim in de grote boom midden in de tuin met het chocolade pakje in mijn mond.
"Oehh Nutella!" Hoor ik hem roepen en voetstappen vervagen het huis in.

Die zelfde avond zitten we in de club.
Louis is al samen met Emma naar huis toegegaan omdat Emma zich niet lekker voelde, ze heeft niks gedronken alleen een cola, dus het kan vast van de drukte zijn.

En dan hebben we Niall en Zayn nog, die zitten naast me stom te lachen en te giechelen.
En Liam, die is de jongens bezig aan het houden zodat ze niet teveel drinken.
Best triest eigenlijk, maar als Emma weet dat Niall te veel heeft gedronken dan heeft hij een probleem, en niet een klein probleem ben ik bang.

"Harryyyyy" Lacht Zayn in mijn oor en slaat een arm om mijn nek heen.
"Ja Zayn?"

"Wist je dat Emma super lekker is?" Giechelt hij.
Ik zie in mijn ooghoek Niall boos kijken.
Niall is dan wel dronken, maar zodra het om zijn zusje gaat is hij in een klap nuchter
"Ik zou haar kunnen doen hoor, eigenlijk is Louis niet goed voor haar" Lacht Zayn weer verder.
"Genoeg Zayn, zo praat je niet over Emma en Louis." Ik verhef mijn stem een beetje en zie duidelijk dat hij er van schrikt.

"Niemand komt met zijn vuilen poten aan mijn zusje!" Sis Niall die nu aardig gevaarlijk bij Zayn staat.
Waar is Liam?
Sjips ik zie hem net de wc's binnen lopen.
"Wat ik spreek toch gewoon de waarheid" Grijnst Zayn nog even dronken.
"Kappen alle twee!" Ik trek de twee sissende jongens uit elkaar en ik zie Liam aankomen rennen.
"Wow wat is hier aan de hand?" Vraagt hij verbaasd.
"Hij is aan het lullen over mijn zusje!" Sist Niall weer en probeert uit Liam zijn armen te trappen om naar Zayn te stappen.
"Niks daarvan Niall, kom op we gaan naar huis" Liam trekt Niall mee naar buiten en even later trek ik Zayn ook mee die stom aan het lachen is.

<~>

POV Niall

Hij moet echt met zijn poten van mijn zusje afblijven.
Harry opent de voordeur van het huis en ik loop stug naar de kamer van Emma.
Ik klopt op de deur en even later opent Louis de slaapkamer deur.
"Hee Niall, wat is er?" Hij wrijft even in zijn ogen en kijkt me weer aan.
"Mag ik even Emma zien?" Vraag ik.
Louis knikt een beetje verbaasd en zet een stapje achteruit zodat ik naar binnen kan.
"Is er wat?" Vraagt Emma nog een beetje slapend.
"Nee ik wilde je even zien" Glimlach ik.
"Oke, mag ik nou weer slapen," Vraagt ze en wrijft net zoals Louis moe in haar ogen.
"Drukke nacht gehad?" Vraag ik grinnikend.
"Niet echt" lacht Emma en Louis lacht mee waardoor ik de twee lachende mensen verbaasd aan kijk.

"Louis wilde drinken pakken toen we thuis kwamen alleen toen viel hij over een bananen schil, en viel toen in de papier bak" en Emma giert het uit van het lachen terwijl Louis rode wangen krijgt.

"Stelletje gekken" Lach ik.
"Truste" Grinnik ik en sluit de deur.



✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu