《Deel.11》

3.3K 124 11
                                    

Nagekeken; 15-07-20


POV Emma

"Dus, hoe zit het met jullie twee" Begint Niall grijnzend doelend op mij en Louis.
"Hoe bedoel je?" Vraagt Louis verward.
Niall kijkt hem grijnzend aan.
"En jij dan Nialler heb jij een vriendin?" Grijns ik deze keer.

Niall begint te blozen en de jongens beginnen ook breed te grijnzen.
"Sinds wanneer hebben jullie?" Vraagt Louis hyper.
"We hebben nog niks, we daten" Bloost hij en kijkt naar zijn sokken.
"Ja die sokken zijn niet interessant he" Grinnik ik, Niall lach ook een beetje.

Ik ben bezig met Zayn in mijn kamer.
We zijn 1 muur donker groen aan het verven.
De andere muren moeten nog gedaan worden.
"Je hebt een mooie kleur uit gekozen" zegt Zayn.
"Donker groen is gewoon iets wat in mijn leven hoort" zeg ik en er ontstaan tranen in mijn ogen.
Ik kijk snel de andere kant op zodat Zayn niks door heeft.
"Mooi" hoor ik achter me en ik kijk om.
Niall staat in de deur opening.
Ik ga weer verder met het verven van de muur.
Ik heb een hempje aan en een jogings broek.
Zayn zei dat ik beter makkelijks kon aantrekken, dus ja dan naar dit.

"Sinds wanneer heb jij een tattoo?" Vraagt Niall.
Ik sta versteend er weer komen er tranen omhoog.
"Ehmm, dat is...dat is niks. Ik neem even pauze" Ik ren lamgs Niall naar beneden de tuin in.

Tranen rollen over mijn wangen, voorzichtig klim ik in de boom, dit is de enige boom die we hebben in de tuin dus mijn soort van klim boom.
Ik had nooit een hempje moeten aan trekken dan had hij het niet gezien.
Ik ga op de plank liggen waar een zacht dekentje overheen ligt, ik kijk naar de blaadjes.
De jongens weten niks van deze plek af, zelfs Senna niet. Volgens mij is die met Harry iets gaan doen.
Ohh ja, de date met Louis vanavond.

Ik veeg de opgedroogde tranen weg met de achter kant van mijn hand.

"Emma!? Ben je hier? Ik zag je hiernaar toe rennen, kom alsjeblief weer naar Niall" Hoor ik Louis roepen.
"Hij maakt zich zorgen" hoor ik hem weer zeggen, ik klim uit mijn boom.

"Waar kom jij vandaan?" Vraagt Louis verbaast.
"Dat maakt niks uit" Zeg ik en loop het huis weer in.

"Emma wil je erover praten?" Vraagt Louis die ineens achter me staan.
Hij wijst naar mijn tattoo op mijn rug.
Mijn bh bandje ligt er over heen maar alsnog kan je de tattoo goed zien.
Het is een voetbal met sterren erom heen.

Ik barst in tranen uit en Louis trekt me in een knuffel.
"Ze..Ik mis haar" Snik ik luid.
"Wie is ze?" Vraagt Niall die nu ook achter ons staat.
"Ik en mijn vriendin Gwen waren ooit in de stad" Ik laat Louis los en neem plaats op het koude gras.
"Gwen vroeg of we samen een tattoo zouden zetten, een op haar arm voor mij en andersom bij mij...."

"Ik vond het eerst een raar idee maar ik kende haar al meer dan 10 jaar dus ik vond het goed"

"Ik zette een voetbal en zij een donker groen beertje, na een paar maanden werd ze vermist" Er ontstaan weer tranen maar ik hou ze tegen door veel te knipperen.

"Na een paar weken werd ze gevonden en ze zeggen nog steeds dat ze zelfmoord heeft gepleegd, ik geloof er niks van maar sinds dien heb ik er sterretjes mij gezet"

"Maar ik heb het gevoel dat ze nog leeft, alsof ze elke dag bij me is, maar sinds ik hier naartoe ben verhuist niet meer" Er rolt een traan over mijn wang heen en ik zie dat bij Louis de tranen ook over zijn wangen rollen Niall trekt me in een knuffel.
"Het komt goed, ze zit nog altijd je je hart" Fluistert hij, vermoeid leun ik tegen Niall en en sluit mijn ogen.
Langzaam val ik in een diepe slaap..

✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu