#9 😱😱 DANKJE❤🌚
Nagekeken; 16-07-20
POV Emma
"Emma word wakker het is al één uur" Hoor ik iemand zuchten, ik draai me kreunend van de hoofdpijn om.
"Laat me ik heb hoofdpijn" Zeur ik en open mijn ogen en kijk Harry aan die me heeft wakker gemaakt.
"Dat zei je een uur geleden ook al" Grinnikt hij en geeft me een glas met water en een aspirine.
Ik zet en water even op het nachtkastje neer en ga recht zitten.
Ik pak het glas water weer en slik het vieze pilletje door.
"Die dingen zijn altijd zo vies" Ik veeg mijn mond een beetje af en Harry trek me op zijn schoot op de grond.
"Ik hou van je" Fluisterd hij en ik kruip tegen hem aan.
Met Harry knuffelen is fijn, ik voel me er veilig door.
Harry tilt me op en probeert zelf ook op te staan wat verbaasd wekkend nog lukt ook.
Ik leg mijn hoofd weer in zijn nek en laat me naar de woonkamer gedragen worden."Hee Droonroosje is ook wakker" Harry legt me op de bank naast Niall neer en Niall geeft me een kus op mijn voorhoofd.
"Mag ik een hapje?" Vraag ik en wijs naar de koek in zijn handen.
Niall geeft me het koekje en pakt een nieuw koekje uit de verpakking naast hem.
"Dankje" Glimlach ik en neem een hapje van het koekje.
"Emma! Waar zijn mijn wortels?" Vraagt Louis en Niall en Harry kijken me raar aan waardoor mijn wangen rood worden.
"Ik en Louis hebben gesproken en we blijven vrienden" Ik glimlach naar de twee verbaasd knikkende jongens en focus me weer op Lou.
"Ik de snoep kast, vijfde plank!!" Schreeuw ik terug en hoor Louis zuchten.
De 5e plank is de hoogste plank in de snoep kast en daar kunnen Niall en Louis niet bij, ik ook niet maar daar heb ik trucjes voor.
Dus ik leg daar altijd mijn lekkere snoepjes en nu ook toevallig de wortels.
Oeps....?"Emma help me nouuu" Zucht Louis en hoor Niall zachtjes lachen.
"Kom al"
Ik loop de keuken in en zie Louis nep boos naar de wortels kijken.
Ik pak het krukje onder de tafel vandaan en geef het aan Louis die me dankbaar en dom aankijkt.
"Ja die lag daar al de hele tijd hoor" Grinnik ik en hij mompelt wat onverstaanbaars.Ik loop naar de woonkamer en hoor Louis nog iets zeggen maar heel zacht.
"Ik hou van je"
^^^
11K ik heb hier geen woorden voor.
Ik dacht echt van als ik de 10K ooit haal dan ga ik iets speciaals doen❤.
Maar het gaat zo snel😱.Nu mogen jullie iets verzinnen.
Gewoon iets geks en ik ga ff kijken of ik het kan regelen.
Want ik wil wel iets specialls doen voor de 10K inmiddels al 11K.
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanficEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...