Nagekeken; 17-07-20
POV Emma"Hoe noemde je mij" Vraag ik lachend.
"Niks" Luke rent lachend de tuin in maar ik blijf bij de deur staan.
"Het sneeuwt Luke ik ga echt niet die kou in, in enkel een pyjama" Lach ik en doe de deur snel op slot.
Luke komt met grote ogen terug lopen en slaat zijn handen om zijn lichaam.
"Em laat me naar binnen het is verschrikkelijk koud" Hij begin te bibberen en snel open ik de deur.
"Ik ga maar een naar bed Luke" Mompel ik en loop naar boven.
"Slaap lekker kleine"
Dat zei Lou ook altijd.
"Luke?"
Hij komt naar boven lopen en kijkt me vragend aan.
"Wil je bij me slapen?" Vraag ik.
"Tuurlijk" Met een rood hoofd loopt hij mijn kamer binnen en met rode wangen loop ik hem achterna.
"Ik ga even m'n tandenpoetsen" Glimlach ik en loop naar mijn badkamer."Ben ik weer" Ik loop naar mijn bed en klop naast me.
Luke komt naast me zitten en ik kruip onder de dekens.
"Truste Lukey" Gaap ik en schrik even als ik twee sterken armen om me heen voel.
"Truste Em"
De volgende ochtend word ik door Luke wakker gemaakt terwijl hij een jongetje vast houd die zoveel op Harry lijkt.
Krulletjes, groene ogen, en precies de zelfde glimlach.
"Is dit Max?" Vraag ik nog half slapend.
"Ja wil je hem vast houden Harry is al weg" Ik knik en hijs mezelf recht op terwijl ik Max van Luke over neem.
"Hallo jongeman" Glimlach ik en er rolt een traan over mijn wang die Luke weg veegt.
"Ik weet dat je ze mist" Met een zwak glimlachje knik ik en kijk weer naar Max die met mijn wijs vinger aan het spelen is.Kaj deed dat ook altijd.
En Lisa deed dat bij Louis zijn duim.
"Kom kleintje we gaan wat eten voor je maken" Ik sta op en loop samen met Luke achter me naar beneden."Wie is dat?"
--
Nog happy bday Loui❤
En iedereen een fijn kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar alvast🎄❤☃
Morgen is het laatste deel van dit boek en dan begint deel 2, IN dit boek❤
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanfictionEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...