>>Deel.99<<

1.4K 62 62
                                    

POV Emma

Nagekeken; 17-07-20

"Dit is het zoontje van Harry" Met een fake glimlach geef ik Max aan Niall.

"Ik ben thuis!" Met een geschrokken gezicht draai ik me om.
"Louis..." Een snik verlaat mijn mond als ik Kaj en Lisa in zijn aren zie.

"Hier ik kom ze afbrengen, je weet wel dat het over is met ons He" Tranen rollen over mijn wangen en ik neem Lisa en Kaj over.
"Doei" Boos kijkt Niall, Louis aan.
"Wat ben jij voor een mongool!"
"Weg hier!" Boos wijst Niall naar de deur achter Louis en zonder een blik waardig te gunnen draai Louis zich om en loopt het huis uit.
"Wat zijn jullie groot geworden"
Lisa geef ik over een Luke en Lisa pakt mijn duim die ze in haar mondje doet.

"Ze zien er moe uit" Ik knik naar Niall en samen met Luke loop ik naar boven.
Ik open mijn kamer deur en loop gelijk door naar de bedjes.
"Kaj in die" Is wijs naar Kaj zijn bedje waar Luke hem voorzichtig neer legt.
Ahw.
Wacht wat?

Ik leg Lisa in haar eigen bedje en binnen no time liggen ze in slaap.
"Ze zijn erg moe"
Met grote ogen kijk ik Luke en en ren naar beneden.
"Niall!"
Hij kijkt me vragend aan.
"Wie weet hebben de Kleintjes het zelfde probleem als ik! Dat ze moe worden om de maand" Ik gaap even en kijk Niall weer aan.
"Dat zou kunnen ja, we gaan morgen even met ze naar de dokter" Ik knik en plof naast hem op de bank.

Luke komt naast me zitten en slaat zijn arm om mn schouder.
Ik leg mijn hoofd op zijn borst en Niall kijkt me grijnzend aan.
Wat nou weer?
Ik kijk hem verbaasd en vragend aan.
Hij schud zijn hoofd en kijkt grijnzend verder naar de tv.

Mijn telefoon gaat af en ik neem op.
"Hallo?  Is dit familie van Louis Tomlinson" Ik slik.
"Ehm ja hoezo?"
"Louis is aangereden mensen om hem heen hebben de ambulance geb... " Meer hoor ik niet want Luke trekt me in een knuffel en Niall pakt mijn telefoon over.
"H-hin ligt in het zieken h-huis" Tranen rollen over mijn wangen en rustgevend wrijft Luke over m'n rug.

"Er is weinig kans dat hij het overleefd zegt de dokter"

--

Deel 100 jeetje.
Morgen of vandaag komt het dankwoord ofz zo iets😂
En dan begint deel 2 in dit boek❤❤

Leuke cliffhanger He?

In het volgde deel zijn ze nog in deze tijd maar na 5 hoofd stukken zijn ze 5 jaar verder het word aangegeven waneer de tijd vooruit word gezet,  de kids zijn dan 6 en Emma 23.

Nou ik ga weer🙂 byee❤

🎄🎄🎄🍎🍎🍎🐧🐧🐧


✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu