Nagekeken; 17-07-20
POV Emma
Beste Emma
Ik wist dat deze keuzen eraan zou komen en heb daarom deze brief direct na mijn coma geschreven.
Ik weet niet wat we verder hebben mee gemaakt maar ik hoop vooral veel dingen.
Luke hoort bij je, misschien ik ook maar op een andere manier.
Ik wil zeggen dat je gelukkig moet zijn met de keuzen die je hebt gemaakt.
We gaan elkaar vaker zien als we uit elkaar zijn, maar ik hoop dat, dat normaal is en we elkaar niet in de weg gaan lopen.
Ik hou onwijs veel van ook al ben ik net uit een coma.. ik weet niet welk jaar het nu is waneer je dit leest...
Niet de langste brief ooit maar ik hoop dat je een goede keuze heb gemaakt.Wat ik in ieder geval nog wil zeggen.
"Thanks for the adventure"
X Louis
Een traan rolt over mijn wang die ik zachtjes weg veeg en hoor Michael zachtjes schelden achterin.
Vast een spel op zijn telefoon...
"Gaat het?" Ik kijk een beetje opzij naar Luke die zijn hand op mijn knie legt.
"Ja.. gewoon even moeilijk, kinderen willen liever bij Lou wonen en de brief" Mompel ik en hij knijpt zachtjes in mijn been.
"Het komt goed, je ziet ze toch nog ieder weekend" Ik knik glimlachend en kijk weer even naar de brief.
"Jij ook bedankt Lou" Fluister ik en vouw en briefje voorzichtig weer klein voor ik het weer in mijn tas leg.
--
"Hee kleine" Ik schrik op van Niall zijn stem en kijk op.
"Hee big brother"
"You okey?" Ik knik zachtjes en sta op.
Niall trekt me in een knuffel en ik glimlach.
"Ik sta altijd achter al je keuzes" Fluistert hij en ik knijp zachtjes in zijn shirt.
"Ik heb hem gebroken.. De kinderen ook ze waren zo verdrietig" Mompel ik en Niall wrijft zachtjes over mijn rug.
"Ze snappen het echt wel als ze wat ouder zijn kleine, Louis vertelde me na zijn com-
"Dat hij het al zag aankomen en heeft direct na hij wakker was een brief geschreven" Maak ik zijn zin af en hij knikt.
"Was je erbij?" Vraag ik en hij knikt weer.
"Hij snapt je keuze Emma"
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanfictionEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...