<<Deel.79>>

1.7K 76 25
                                    

Nagekeken; 16-07-20


POV Emma

"Mag hij hier heen?" Vraag ik.
"We kunnen kijken of dat kan" Ik glimlach naar de man en hij loopt weg.
"Hoe gaat het met de baby?" Vraag ik.
"Er is gelukkig niks met ze"
"Met ze?" Vraag ik met grote ogen.
"We krijgen eem tweeling" Glimlacht Lou.
Een traan van gelukt verlaat mijn oog en Louis trekt me in een knuffel.
"Een jongen en een meisje" Fluisterd Louis.

"Emma Horan? Uw broers bed word overgeplaatst naar hier, over" De man die plotseling mijn kamer binnen loopt kijkt op zijn horloge.
"Vijf minuten" Maakt hij zijn zin af.

**

"Emma" Niall zijn bed word naast me 'geparkeerd' en ik pak zijn hand vast.
"Nialler" Glimlach ik.
"Ik ben zo blij dat het goed met je gaat" 

"Ik ben oke, hoe gaat het met de baby?" Vraagt Niall.
"Baby's" Grijns ik.
"Je krijgt een tweeling, o my god" Niall kijkt me met grote ogen aan en zijn lach word als maar breder.
"Een jongen en een meisje" Grinnikt Louis.
Niall kijkt me blij aan.

"Emma en Niall Horan? Jullie moeten allebei nog een week hier blijven" Glimacht een vrouw die binnenkomt lopen.
"En Emma, u bent nu 5 maanden zwanger, we zien uw daarna nog terug voor een controle" Ik knik en iemand komt stressend de kamer binnen.
"Sannie!" Sanne trekt me huilend in een knuffel.

"Ik heb het al gehoord over je kleintjes, gefeliciteerd" Fluistert ze en hoor haar nog snikken.
"Waar is Selisa?" Vraagt ze en Niall zijn ogen slaan neer.
"Die ligt nog in coma, ze gaat erg achteruit" Tranen rollen over zijn wangen en ruw veegt hij ze weg maar dat helpt niet.

"Niall Horan, uw vriendin is...."

^^

Jeetje wat ben ik weer gemeen he😏

Maar het os een tweeling!😻
Ik weet de namen al😏😏
Ahww ik pest jullie gwn niet lieff van me😅😎

Nou ik ga weer adios!





✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu