Nagekeken; 16-07-20
POV Emma
Ik heb de wekker gezet om 10 uur, want ik ga de wraak actie bij Niall uitvoeren.
Plan A en plan B.
Alle jongens worden deze ochtend toch wakker met een grote kater en worden vast ook laat wakker.
Dus ja daarom ben ik maar pas om 10 uur opgestaan.
Ik pak de watervaste stift en schrijf met koeien letters "NEIL" op zijn voor hoofd.
Ik weet dat hij het niet leuk vind dat zijn naam verkeerd word geschreven.
En op zijn wang teken ik een stok poppentje.
Je weet wel, hoe je meestal tekent als je klein bent.
Oke en nu de bak met water vullen.Die gooi ik pas later niet nu ik geef hem nu nog een beetje de kans om te slapen.
"Nouu Lou laat me slapen" Hoor ik Harry verveeld zeggen en dan hoor ik iets op de grond ploffen.
Vast een mis gegooide kussen.Ik loop mijn kamer uit en ik zie de deur van Harry's kamer open staan.
"Maar ik heb ontbijt gemaakt" Hoor ik Louis zeggen en hij loopt de kamer uit.
"Hee Em"
Ik negeer hem en pak de emmer met water, ik kan de emmer zoals eigenlijk wilde doen over Niall heen gooien of ik kan het nu over Louis heen gooien.Oke nee gewoon aan je afspraak houden.
Ik loop het de emmer mijn kamer binnen en ik hoor voetstappen naar benden lopen.
"Oke alvast sorry Nialler" Grijns ik en gooi de bak water over Niall heem die meteen overeind schiet.
"Goedemorgen" Lach ik en val op de grond omdat Niall een kussen op mijn hoofd gooit.
"Ahww dat waren mijn billen""Ik ga douchen" Mompelt Niall grijnzend en ik knik.
Ik loop naar benden en zie Zayn al aan de eettafel zitten in de keuken.
"Goedemorgen"
"Haii" glimlach ik en neem ook plaats aan de tafel en de rest van de jongens, behalve Niall, komen ook aan tafel zitten.Ik hoor luide voetstappen de trap af komen lopen en ik maak me klaar voor heet geschreeuw.
"EMMA! WAT HEB JE GEDAAN" roept Niall luid en ik kijk hem grijnzend aan.
"Ohh niks hoor grote broer" grinnik ik en kijk naar zijn voorhoofd.Karma is a bitch.
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanfictionEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...