Nagekeken; 15-07-20
POV Emma
Ik doe de deur open en zie Gwen staan.
Ik spring in haar armen en begin met huilen.
"Ik heb je zo gemist, ik had al die tijd gelijk" Snik ik."Heb je de tattoo nog?" Vraagt ze als ze me los laat.
"Die kan ik niet weg laten galen he slimpie, ik heb er sterretjes omheen laten zetten" Grinnik ik en veeg mijn tranen weg.
"Kijk" ik trek mijn t-shirt bij mijn schouder een beetje naar beneden zodat ze de tattoo kan zien.
Ze klapt enthousiast in haar handen.
Ik glimlach naar haar en ik zie, Liam en Niall met stress in de auto stappen.
"Eet je date niet op he" Roep ik nog en ze rijden weg.
Gwen grinnikt om mijn actie en ik loop weer naar binnen sluit de deur, ik begeleid Gwen naar de woonakmer.
Senna is naar boven met Harry."Hoe gaat het met je armen?" Vraagt ze zodra we op de bank zitten.
"Ik ben ermee gestopt" knik ik en laat mijn armen zien.
De jongens weten hier niks van af, alleen Senna dan maar die wist al dat ik gestopt ben.
Je ziet enkel nog hier en daar littekens meer niet."Mooi zo"
"We hebben een hoop tijd in te halen" Grinnik ik en trek mijn mouwen weer omlaag.
"Inderdaad" Zucht ze en ik trek haar in een knuffel.
"Weet je.... ik had altijd al zo'n gevoel dat je dicht bij me was" Geef ik toe.
"Klopt, eigenlijk was ik zowat elke dag bij je, in je hart dat is heel dicht bij" Zeg laat me los en pakt mijn handen.
"En nu ga ik niet meer weg" Grinnikt ze.
Ik glimlach blij.Ik hoor gerommel aan het slot en even later gaat de deur opennen dicht Niall komt met een meisje in de woonkamer aangelopen.
"Hayy Nialler en...."
"Selisa" Antwoord ze verlegen.Ze is mooi, heel mooi.
Ze heeft bruin stijl haar en net iets kleiner dan Niall.
Zet zoals Niall zelf fell blauwe ogen.
"Haaii ik ben Emma het zusje van Niall" Antwoord ik en sta op.
Ik geef haar een knuffelen waardoor ze even schrikt.
"Sorry dat heb ik van deze Horan" Zeg ik, en prik ik Niall zijn buik.
"Waar was dat voor nodig" Grinnikt Niall.
Ik haal mijn schouders op en ga weer naast Gwen zitten.
"Hai ik ben Gwen" Zeg Gwen die naast me zit en geeft haar een hand die Selisa verlegen aan neemt._-_
Gwen is naar haar eigen huis, en Niall heeft Selisa bij haar ouders thuis afgezet.
"Ze is aardig" Zeg ik tegen Niall.
Hij glimlacht en kijk weer verder naar de tv.
Liam is nog niet thuis gekomen, die blijft vast bij zijn, ik denk nu zijn vriendin."Ik ga naar bed" Zeg ik en sta op.
"Truste kleine" hoor ik Niall zeggen en ik mompel wat terug.Ik ga in mijn bed liggen en val dan langzaam in een diepe slaap.
Morgen doen ik en Louis de date opnieuw....
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanficEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...