Deel2 {5}

1.4K 56 16
                                    

Nagekeken; 17-07-20

POV Emma

Niall haalt zijn schouders op.
"De dokters zeggen van wel" Zijn ogen... Hij liegt weer tegen me.

"Je liegt Niall!  Lieg niet tegen me" Ik sta op en kijk hem boos en verdrietig aan.
"Broers en zussen liegen niet tegen elkaar" Snik ik en ruw veeg ik mijn tranen weg, maar het helpt toch niet

Louis zijn deur word geopend en ik kijk op.
Zijn bed word uit de kamer gereden met Lou erop.
Er komt een dokter aanlopen die een gesprek begint met Niall en verslagen leun ik op de stoel naar achter.
Waarom moet dit Louis nou over komen.
Hij hoort hier niet te liggen.

"Emma? Ga je mee naar huis?" Ik schud mijn hoofd maar hij kijkt me doordringend aan.
"Wat nou?!  Ik blijf gewoon hier" Mompel ik moe en probeer mijn gaap binnen te houden wat nog aardig goed lukt.

"Ik kom je vanavond om 8 uur ophalen" Ik knik maar wat en staar naar de kamer deur van Louis...
Ik word in een knuffel getrokken en ruik Niall zijn aftershave.
"Ga mee alsjeblieft" Ik schud mijn hoofd.
"Niall als er wat gebeurd ben ik er niet bij" Tranen springen in mijn ogen.

"Vanavond kom je echt naar huis he?" Ik knik.
"Promise?" Hij steekt zijn pink uit en ik haak mijn pink in de zijne.
"Promise" Fluister ik en trek hem even in een knuffel.
"Tot vanavond kleine" Ik zwaai naar de twee jongens die weg lopen en als ze de lift in stappen zucht Ik luid.

"Dat was een luide zucht" Hoor ik iemand naast me grinniken.
"Gwen!" Met een glimlach trek ik haat in een knuffel.
"Ik dacht dat je in Nederland was voor je studie"
Ze schud haar hoofd.
"Niall belde me een weekje geleden, dat je 2 kinderen hebt, Louis ligt in het zieken huis" Ze schud even haar hoofd.
"Em je bent pas 18, en nu al kinderen" Grinnikt ze.
"Het was een klein ongelukje, maar daardoor heb ik de 2 mooiste kinderen" Glimlach ik.
"Ik ben blij dat je terug bent" Ik trek haar weer in een knuffel.
"Ik ook"

"Vrienden of famillie van Louis Tomlinson?"

✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu