《Deel.45》

2K 89 15
                                    

POV Niall

Nagekeken; 16-07-20

Geschrokken blijf ik stil staan.
Er zit een wond op haar hoofd, haar armen liggen ook open en verder zie ik alleen draadjes.

"My god Niall jij rent ineens snel" Louis komt hijgend de kamer binnen met de rest van de jongens en staan ook direct stil als ze Emma zien liggen.

"Z-ze word toch w-wel w-wakker?" Vraag Harry en een traan rolt over zijn wang.
"Vast wel" Zayn slaat een arm om Harry heen.

***

"Heren het bezoek uur is voorbij" Een vrouwelijke dokter komt de kamer binnen, de jongens behalve Louis en ik staan op.
Mooi niet dat ik hier weg ga.

"Er mag een iemand bij haar slapen, de kans dat ze een van deze aankomende dagen wakker word, is erg groot" Met een glimlach kijk ik weer naar Emma.
"Blijf jij hier maar slapen Niall" Fluistert Louis, ik knik dankbaar.

"Dag Niall!" Ik hoor de deur sluiten en pak Emma haar hand vast.

"Het spijt me zo, als ik nou niet gebeld had dan had je gewoon kunnen opletten op de weg" Een traan rolt over mijn wang die neer valt op Emma haar hand.

"Ik hou van je Emma ik zal je beter gaan beschermen als een grote broer" Snik ik en besluit dan toch maar in het bed naast haar te gaan slapen want eerlijk gezegd ben ik dood en dood moe.

<>

"Niall wakker worden, we hebben eten" Hoor ik iemand zeggen en ik open voorzichtig mijn ogen voor het licht.
"Ik heb niet zo'n honger nu hou maar" Gaap ik maar mijn maag begint ineens knorren.
"Ja ja niet honger, hup hup eten" Louis helpt me even net recht zitten en krijg een dienblad op schoot.


"Dankje Lou" Glimlach ik.
Louis knikt en gaat naast Emma zitten.
"Denk je dat Emma nog van me houd?" Louis slaat geschrokken zijn hand voor zijn mond en kijkt me bang aan.
"Geen idee, misschien moet je dat vragen als ze wakker is ze houd namelijk ook veel van Harry he" Glimlach ik en pak mijn donut.

Hij is nog verliefd...

✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu