Nagekeken; 15-07-20
POV Niall
"Waar is Emma?" Vraag ik huilend.
"Geen idee, maar waar zijn wij. Komen we hier nog uit?" Vraagt Louis trillend.
"Jongens! Waar zijn jullie?" Hoor ik uit de verte komen.
Ik herken die stem.
"Emma!" Schreeuw ik en hoor voetstappen.
"Niall!?" Schreeuwt ze zodra ze me ziet en we rennen naar elkaar.
"Waar is de rest" Vraag ik.
"Kijk achter me" Fluistert ze en trekt me beter in een knuffel.
Ik kijk over haar schouder waar de andere jongens ook al bij staan.
"We moeten hier weg" Zegt Liam, Emma en ik laten elkaar los.
Ik pak haar hand stevig vast, bang om haar weer kwijt te raken.Na een half uur lopen zie ik licht in de verte en hoor allemaal stemmen.
"Kijk daar!" Zeg ik en we rennen ernaar toe."EINDELIJK!" schreeuw ik en ga buiten op de vloer liggen.
Emma komt op me liggen en ik sla mijn armen om haar heen.Na een tijdje kruipt ze uit mijn armen en trekt ze James in een knuffel.
Ik hoor haar wat mompelen, zoals 'love you' 'ik ga hier nooit meer in'.
"Dat weet ik, na dit is horror 100% zeker niks meer voor jou" Zegt James en ik sta op.
"Louis' zijn schuld" Grinnikt ze.
"Oke, ja misschien een beetje" Antwoord Louis schamend.**
We zijn weer met z'n alle thuis, en Emma is eten aan het maken met Harry.
James is weer naar Nederland wat Emma jammer vond maar ook weer begreep.
"Eten is klaar!" Hoor ik Harry roepen en ik storm naar de keuken."Ik ga nooit meer koken met haar" Zegt Harry als we met z'n alle aan tafel zitten.
"Howzo?" Vraag ik verbaast met volle mond.
"Ze eet alles op!" Zegt hij wijzend naar de randjes van de taco schelp.
Ja... we eten taco's want die zijn gewoon lekker, en snel gemaakt.
Ik grinnik en hoor Emma 'onschuldig' fluiten.
"Ik at helemaal niks hoor" Zeg ze en eet sneaky verder waardoor Louis in de lach schiet.POV Emma
Ik lig 'eindelijk' na een vermoeide dag in bed.
Nou ja... ik lig al dik 3 uur in bed maar kan niet slapen.
Inmiddels is het 2 uur s'nachts.
Als ik probeer te slapen krijg ik nare beelden van het spookhuis in mijn hoofd.
"Emma?" Hoor ik Louis vragen.
"Ja, kom binnen" Fluister ik.De deur gaat langzaam open en Louis komt binnen stappen.
"Kan jij slapen?" Vraagt hij als hij naast me zit.
"Nee, ben een beetje bang door het spook huis"
"Sorry, als ik je niet had meegetrokken was je niet bang" Zegt hij schuldig.
"He! Daar kan je niks aan doen. Ik ben gewoon mee gegaan" Zegt ik en trek hem in een knuffel.
"Jij kan ook niet slapen he?" Vraag ik en Louis schud zijn hoofd.
"Kom" Ik ga liggen en Louis komt naast me onder de dekens kruipen.
Ik schuif in zijn armen, hij slaat zijn armen om mijn middel.
"Slaap lekker" Fluistert hij en ik val langzaam in slaap.
"Ik hou van je...." Hoor ik nog maar dat zal vast een verbeelding zijn.
Uiteindelijk van ik rustig in slaap.POV Louis
"Ik hou van je" Zeg ik nog en ga beter liggen.
Ik heb een crush op Emma.. Ik denk dat we dat allemaal wel weten op Emma zelf na.
Ze heeft James al, al meer dan 3 jaar, dus ik weet dat ik geen kans maak.
Van Niall hoeft ze niet meer naar school, het examen is al geweest en Niall wist 100% zeker dat ze het zou halen dus hoefde ze niet naar school, waardoor ik haar elke dag zie, en dat is moeilijk.
Ik trek haar beter naar me toe en val dan ook langzaam in slaap."Aww kijk nou hoe lief" hoor ik Niall piepen.
"Hmm" Murmelt Emma en draait zichzelf om.
Ik trek haar dichter naar me toe en probeer verder te slapen.
"Zal James niet boos zijn?" Vraagt Liam.
"Dit is vast vriendschappelijk, Louis kan ook niet tegen horror en zijn daarom samen gaan slapen" Antwoord Niall bedenkelijk.
Volgens mij knikt Liam want ik hoor verder niks.
"Kom we maken ze wakker, anders worden de pannenkoeken koud" Hoor ik Harry zeggen.
Ik houd Emma steviger vast en ze slaat ook haar armen om me heen.
"Maar eerst een foto" Kirt Niall waardoor Liam een sussend geluidje maakt.
"Shht, Niall zo maak je ze wakker kom" Zegt Liam en ik hoor nog een klik.
Ik houd mijn ogen gesloten.
"Louis, Emma. Wakker worden pannenkoeken zijn klaar" Fluistert hij.
"Pannenkoeken!" Emma springt omhoog en ik open mijn ogen.
"Ik ga alvast, kleden jullie je aan dan kunnen we gaan ontbijten" Zegt Harry en Emma knikt.
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanficEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...