Nagekeken; 17-07-20
POV Luke
De week is voorbij gevlogen..
En daar maak ik geen grapjes over..Emma, die zachtjes tegen aan ligt te slapen, pakt mijn hand vast en ik glimlach.
"Ben je niet moe?" Gapend zet ze zichzelf weer overeind en ik schud mijn hoofd.
"We zijn er al bijna, ik heb de hele reis op jou gelet"
"Je bedoeld, je hebt de hele reis alleen naar mij gekeken omdat ik lag te slapen"
Ik knik onschuldig, lachend schud te haar hoofd."Hoelang nog?" Ze kijkt even om zich heen en kijkt me dan vragend aan.
"Kwarti-"
Ik word onderbroken door een stem dat door het vliegtuig heen galmt en de persoon geeft aan dat we over een kwartier landen.
"Dat dus" Grinnikend legt Emma haar hoofd weer op mijn schouder en speelt met mijn ring.
POV Emma
"Niall!" Lachend ren ik naar hem toe en spring in zijn armen.
"Hee kleine, nu mag je niet eens voor een dag uit huis, het was veels te stil" Ik grinnik en woel door zijn haar waardoor hij me nep boos aankijkt en ik glimlach liefjes.
"Oopsie"
"Mag ik geen knuffel meer" Huilt Michael naast Niall en Niall zet me weer neer.
Ik spring en sla mijn benen om Michael zijn middel en ik hoor Luke lachen.waardoor ik Luke en Niall hoor lachen.
Michael draait zich om en begint met lopen, Luke en Niall zwaaien, nog steeds lachend, naar me."Zeg waar gaan we heen flapdrol" Vraag ik en probeer achter me te kijken wat moeilijk gaat aangezien Michael me beest stevig vast houdt.
"Naar de auto duh" Oh eh ja klinkt best logisch.
"Waar zijn de rest van de jongens?"
"Calum is naar zijn ouders, Ashton is weet ik veel waar maar niet thuis toen we wilde vertrekken"
"Harry is bij zijn kind, Liam is samen met Zayn ook op vakantie, en Louis is alleen thuis"
"Ahw, waar zijn Liam en Zayn op vakantie?"
"Jij vraagt ook veel je" Ik knik en grinnik.
"Weet ik, nou beantwoord mijn vraag" Ik prik in zijn nek waardoor hij me bijna laat vallen en ik gil."Ik ben te jong om te sterven!" Lachend schud Michael zijn hoofd en ik zie Luke en Niall aan komen rennen met de koffers.
"Mijn vriendin ontvoeren is niet erg netjes gast" Ik steek mijn toch uit naar Luke en Michael zet me in de auto.
"Ehh jongens ik denk dat we een probleem hebben"
--
Ik ben een tijdje dood geweest.
Ja ik heb er eigenlijk geen uitleg voor.Of naja soort van, ik zit midden in een verhuizing maar das geen reden om niet te uploaden.
Maaarrr zoals jullie zien er is een nieuw deel, happy new Year! 😂😂😂
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
Hayran KurguEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...