《Deel.10》

3.8K 107 44
                                    

(Special voor pippetje)
(Volgend liedje: Just Hold On)

Nagekeken; 15-07-20


POV Emma

"Haha nee! Ga weg!" Roep ik lachend als Niall me achterna rent.
Ja mensen je hoort het goed, Niall Horan rent!.
"Geef mijn chocola terug!" Roept hij en ik begin nog sneller te rennen.
Ik gier het uit van het lachen terwijl Senna met tranen in haar ogen van het lachen op de grond ligt.

"Never in a millon years Horan!" 
Ik hoor achter me geen voetstappen meer ik ik stop met rennen.

"Hoe kan jij zo snel rennen, je bent niet eens moe" Hijgt Niall en ik grinnik zacht.
"Dat noem je conditie trainen, kan jij doen" Lach ik, hij kijkt me dodelijk aan.
"Kan toch" Lach ik zachtjes.
"Mag ik nu mijn chocola" Vraagt hij sip.

"Ehmn oke dan" Zeg ik en loop naar hem toe.
Als ik voor hem sta breek ik de chocolade verpakking in twee en geef de andere helft aan Niall.
"Jij!" Roept hij en ik wrijf aan mijn oor.
"Ik sta naast je, ik wil niet doof" Zeg ik en schud mijn hoofd.

^'^

"Senna!" Roep ik door het huis.
"Ja?"
"Ohh laat maar je bent bij Harry" Grinnik ik en loop terug naar mijn kamer.
Niall en Zayn zijn boodschappen doen, en Louis? Geen idee waar die jongen uitspookt.
Ik heb het liedje, na de chocolade gevecht, aan Niall gegeven en hij was me heel erg dankbaar.

Morgen gaan ik en Zayn mijn kamer opknappen, en verder heb ik niet veel te doen volgens mij.

"Emma ben je daar?" Hoor ik Louis vragen en ik knik, tot ik me bedenk dat hij me niet kan zien.
"Ehh ja kom maar binnen" Ratel ik snel en grinnik.
"Wat zit je te grinniken" Lacht Louis als hij binnen komt.
"Ik knikte toen je vroeg of ik er was, maar ik besefte me dat je dat niet kon zien"
"Je kan echt zien dat je een Horan ben" Zucht hij lachend.
Hij komt naast me zitten op bed.
Ik bloos verlegen en kijk naar mijn streepjes sokken.
Ze zijn heeeel mooi!

"Ehmm ik vroeg me af of je vanavond al op date wil" Vraagt hij verlegen en ik glimlach.
"Ja is goed! Hoe laat?" Vraag ik enthousiast.
"8 uur, dan neem ik je mee uiteten" Antwoord hij vastbesloten en ik knik tevreden.
"Lijkt me leuk!" Glimlach ik.

"Ik ga even kijken of Niall en Zayn al terug zijn" Hij speelt zenuwachtig met zijn vingers en loopt de kamer uit.
Als Louis bij me in de beurt is voel ik me veilig.
Het is anders dan bij Niall als Niall bij me staat voel ik me ook veilig maar dan als een broer en zus band.
Bij Louis voelt het zo anders.

"Senna! Harry! en Emma! eten!" Roept Liam en ik spring op.
Ik ren naar beneden en ik zie Harry en Senna de studio uitkomen.
Ik klim op de stoel naast Niall en Louis en kijk wat we eten.
Ieww! Soep! Gadverdamme.
"Ieww soep" Zeg ik en trek een vies gezicht.
"Daarom heb ik voor jou...." zegt Niall en Harry komt de keuken uitlopen met een bord.
"PIZZA!" roep ik blij en pik het bord van Harry, hij grinnikt en gaat naast Senna zitten.

"Duss" Begint Zayn als we met zijn alle op de bank zitten.
Ik kijk op van mijn telefoon en ik zie iedereen naar mij en Louis kijken.
Ohh nee he, niet een ondervraging!

^^.
Yodio mensen!
Ik heb 2 extra rollen nodig.

Vriendin van Niall:

Naam:
Leeftijd: ouder dan 17
Achternaam: mag je verzinnen
Uiterlijk:
Katacter: (schrijf je dat zo?)

Vriendin Liam:

Naam:
Leeftijd: ouder dan 17
Achternaam: mag je verzinnen
Uiterlijk:
Karacter:

Byee mensjes!😂❤

✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu