2K stemmen🎉 en 30K 😱😱
Nagekeken; 16-07-20
POV Emma
Samen met Samuel loop in weer naar huis en open de voordeur.
Het is 11 uur, niet heel laat dus maar Sam heeft ruzie met zijn huisgenoot en ik heb hem aangeboden of hij bij mij thuis wilde slapen."Shht" Samen met Sam loop ik rustig maar de trap.
"Emma Horan!" Een luide stem vult de gang.
Sjit.
Stilletjes draai ik me om en kijk recht in de woeste ogen van Niall."Hee Niall" Mompel ik.
"Wat denk jij wel allemaal niet te doen?" Sist hij en hij kijkt naar Sam.
"Ehmm niks, dit is Samuel. Hij heeft ruzie met zijn huis genoot, dus ik dacht hij kan wel hier kon slapen" Tranen komen omhoog als Niall me nog steeds woest aankijkt."Telefoon nu!" Sist Niall weer en nu kijk ik hem woest aan.
"Nee"Iemand pakt mijn pols van achter vast en trekt me mee omhoog samen met Sam.
Ik word mijn eigen kamer ingetrokken en mijn pols word los gelaten.
Geschrokken draai ik me om en kijk in de bezorgde ogen van Louis.
"Louis!" Ik spring met tranen in mijn ogen in zijn armen en hij slaat zijn armen stevig om me heen.
"Wil je dit aljeblieft nooit meer doen" Ik voel mijn shirt nat worden.
"Beloofd" Snik ik en leg mijn hoofd op zijn schouder.Louis zet me weer neer op de grond en kijkt dan naar Samuel.
"Ik heb het verhaal al gehoord, de deur aan de overkant is de logeer kamer je kan daar voor een tijdje slapen als je wil" Louis knikt glimlachend naar Sam, Sam loopt dankbaar de deur uit en sluit de deur weer netjes"Waarom is Niall zo boos vandaag?" Vraag ik en kijk Louis vragend aan.
"Je vader is gister avond overleden aan zelfmoord" Met grote ogen kijk ik Louis aan."Hij is boos dat hij je nooit aan je vader heeft voorgesteld, en dat reageert hij op jou af, maar Niall had er een rede voor en hij heeft Niall mishandeld en dat weet je hij wilde je beschermen" Een traan verlaat mijn ooghoek en Louis trekt me in een knuffel.
"Shh rustig maar, het komt wel goed" Luide snikken verlaten mijn mond en Louis wrijft rustgevend over mijn rug.
"Kom we gaan slapen" Snik ik, ik kruip samen met Louis mijn warme bedje in.
"Goodnight boobear" Fluister ik en sluit mijn ogen.
Ik voel een kus op mijn voorhoofd, hij slaat zijn armen strakker om me heen.
"Truste Em"__
Op het moment waneer ik wil schrijven spamd mijn beste vriend me weer voo op app☹❤
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanficEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...