Nagekeken; 16-07-20
POV Emma
"Happy birthday to Emmiii" Iemand begint wild op mijn bed te springen, vermoeid kreun ik en open mijn ogen om te kijken wie er zo hyperactief bezig is, Louis.
Ik kijk op mijn klok baast mijn bed.
"Lou het is godverdomme 5 uur" Kreun ik en verstop mijn hoofd onder mijn kussen.
"Ja dus? Je bent 18!!"
"Bedankt Lou" Ik geef hem een knuffel, hij komt al snel naast me liggen.
Ik leg mijn hoofd op zijn borst en kijk omhoog naar zijn blauwe ogen.
"Ik hou van je" Fluistert hij zachtjes en drukt zijn lippen op de mijne."Ik ook van hou" Ik voel mijn wangen rood worden maar bedenk me opeens iets.
"Maar hoe zit het met Harry? Ik weet niet of het over is" Ik kijk Louis aan en hij haalt zijn houders op.
"Hij krijgt een kind met iemand die hij nauwelijks kent"
"Ja oke klopt" Ik grijp mijn telefoon van mijn nachtkastje als hij begint met trillen.Als je het over de duivel hebt..
Harry🍎: Ik denk niet dat we verder kunnen gaan..
Ksnap dat het naar is om zo te horen via een berichtje...
Ik krijg een kind en ik wil dat hij met zijn vader, en moeder, op groeit. <3
U; Hi.. ik snap het
Ik weet dat we niet verder kunnen. Maar het doen via een berichtje is een beetje laag..
"Kom hier" Ik kruip beter tegen Louis aan, een vertrouwt en bekent gevoel stroomt mijn lichaam binnen als hij zijn armen om me heen slaat.
"Sinds wanneer ben je eigenlijk thuis?" Vraag ik.
"Nou ik ben helemaal niet weggeweest" Ik kijk hem verbaasd aan.
Zijn wangen worden rood waardoor ik hem nog verbaasder aankijk.
"Ik wilde als verassing naar je toe komen, Niall wist er vanaf maar ik kon niet langer wachten en toen sprong ik op je bed" Glimlachend kijk ik hem aan."Ik lig best lekker zo" Grinnik ik en leg mijn hoofd weer op zijn borst.
"Ik ook" Mompelt hij zacht op drukt een kus op mijn kruin.
"Ik snap dat je wilt wachten met een relatie..." Begint Louis ineens.
"Kunnen we het opnieuw proberen, dan neem ik he morgen avond mee op een date?"
Met een brede glimlach kijk ik hem aan.Wat hij deed was inderdaad verkeerd maar ik hem al die tijd nog wel van hem gehouden.
"Ja lijkt me leuk" Ik druk plagend een kus op zijn wang, hij mompelt wat onverstaanbaars.
Grinnikend kijk ik hem aan en ook hij drukt plagend een kus op mijn wang.
Nou...
"Niet lief" Mompel ik.
Louis drukt toch zijn lippen, beide schrikken we op als de deur wordt geopend.
"Sorry dat ik stoor" grinnikt Niall.
"Maar we wachten beneden op jullie dan krijgt mijn kleine zusje haar cadeautjes" Grijnst Niall."Niall! ik krijg je nog wel, ik ben niet klein!"
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanfictionEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...