<<Deel.76>>

1.6K 77 56
                                    

POV Emma

Nagekeken; 16-07-20

"Welke idioot heeft jou zwanger gemaakt op zo'n jonge leeftijd" Vraagt mijn vader nu rustig.

"Gaat je niks aan" Sis ik.

"Dat gaat mij wel wat aan ik ben je vader" Sist hij nu terug.
"Ik heb je nooit gekend eikel! Je had Niall nooit mogen mishandelen" Schreeuw ik en ik.loop hoor gekreun van pijn achter me.

"Pap ga weg" Hoor ik Niall zeggen en ik kijk achter me.

Niall glimlacht zwak naar me en word recht op geholpen door Louis.
"Ik krijg jou nog wel dame" Een rilling giert door mijn lijf en ik hoor de voor deur dicht slaan.
"Gaat het" Een traan rolt over mijn wang naar beneden als ik naast Niall op de bank kom zitten.
"Gaat prima" Ik knik onzeker en hij trekt me in een knuffel.
"Echt waar" Fluistert Niall, ik knik weer.

2 Maanden later

Huilend van mijn buikpijn lig ik in bed, ik ben bijna 3 maanden zwanger en mijn buik doet verschrikkelijk veel pijn.
"Em weet je zeker dat het gaat?" Bezorgd komt Luke voor de 3e keer binnen.
"Nee" Snik en ik Luke pakt zijn telefoon.
"Ik ga een dokter bellen en Louis" Mompelt hij naar me en ik knik.

**

Louis komt bezorgd de kamer binnen rennen met een dokter achter zich aan.
"Zou ik u wat vragen mogen stellen?" Vraagt de dokter en Louis pakt mijn hand vast.
Ik knik naar de dokter en hij pakt een kladblokje.

"Drinkt u?"
"Nee" Antwoord ik.
"Rookt u?" Ik schud mijn hoofd en hij schrijft weer verder.
"Ooit geslagen of neer gevallen?"
"Ik ben een keer bijna weggevallen maar nooit geslagen" Antwoord ik bedenkelijk en Louis glimlacht naar me.
"Gebruikt u drugs?" Met een vies gezicht schud ik mijn hoofd.

"Ik zei dat u een keer bijna was weggevallen, het kan zijn dat de baby erg veel trapt vanwege de val" Verbaast kijk ik naar Louis die me nog steeds bezorgd aan kijkt.
"Komt dat nog goed?" Vraagt Louis.
"Ja zeker, als uw vrouw zich niet druk maakt en veel rust houd" De dokter waarvan ik de naam niet kan uitspreken stopt het boekje weer in zijn lange jas en glimlacht vriendelijk.

"Tot gouw" Ik knik naar de man en voel weer een stekende pijn in mijn buik.
"Probeer wat te slapen" Fluistert Luke en Louis knikt instemmend.
"Ik blijf bij je" Glimlacht Louis zwak en ik knik.

Langzaam dompel ik weg en voel nog een kus op mijn hoofd.

__

Jaaa ik hen dus nagedacht.
Om te vieren dat dit boek #1 staat komt er een extra rol vrij als verassing🔥

De nieuwe vriendin van.........
ASHTON❤💜

Naam;
Leeftijd; boven de 18.
Achternaam; mag je verzinnen
Uiterlijk;
Hobby's;

En ik ga een Q&A doen💜💜
Stel je vragen aan de personages❤

Luke
Michael
Calum
Ashton
Emma
Niall
Louis
Liam
Zayn
Harry
Selisa (gf Niall)
Summer (crush op Harry)
Nina (gf Liam)
Vader van Emma en Niall


✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu