《Deel.60》

1.9K 80 50
                                    


Nagekeken; 16-07-20

POV Emma

"Nee-hee, mam ik wil m'n vader niet ontmoeten, ik heb genoeg verhalen gehoord" Zeur ik tegen m'n moeder aan de telefoon.

"Wat jij wil dame"
He he, mijn vader wilt me ontmoeten maar daar heb ik dus echt geen zin in.
"Byee mam" Zonder dat ze nog antwoord kan geven hang ik op.
"Jeetje hee" Van schrik draai ik me om en zie Niall staan.
"Wil pap je niet ontmoeten?" Vraag Niall, ik schud mijn hoofd.

"Ik heb al genoeg verhalen gehoord van je" Mompel ik en plof neer op m'n bed.
"Tja, het is beter zo wat hij heeft gedaan kan niet"

"Inderdaad, je slaat je eigen zoon niet" Grom ik en Niall komt naast me zitten.
"Het is goed sis"

^^

"Niall ik wil wat drinken" Zeur ik.
"Kom" Niall pakt mijn hand en neemt me mee naar de lege woonkamer.
We zijn alles al aan het inpakken voor de verhuizing met 5sos.
Ashton en Liam hebben een mooi huis, zeg maar gerust een villa gevonden en iedereen vond het goed.

"Hier" Niall duwt een blikje cola in mijn handen en we gaan zitten aan het raamkozijn.

"Weet je, ik mis James soms nog wel" Zeg ik terwijl ik een slok van mijn cola neem en uit het raam staar.
"Hij heeft je geslagen" Mompelt Niall.
"Ja maar ja es en ik waren niet zomaar een koppel weetje, we waren ook beste vrienden" Antwoord ik terug.

"Ik snap het, zeg heb je nou een relatie met Louis" Vraagt Niall en ik kijk hem aan.
Een grote grijns siert zijn mond en ik knik.
"Ja, hij vroeg me in een bar maar verder in de avond weet ik niks meer" Grinnik ik en een glimlach komt op Niall zijn gezicht.
"Kleine meisjes worden groot" Mompelt Niall en kijk triest naar buiten.
"Hee, je kan er niks aan doen dat mam me niet kon verzorgen" Ik pak Niall zijn hand vast en neem nog een slokje van mijn cola.

"Weet ik, maar ik wilde je zo graag zien opgroeien, je eerste vriendje, eerste zoen, eerste keer uit" Fluistert Niall.
"Ik ook Niall, maar we zijn nu al 6 maanden weer bij elkaar" Glimlach ik met kleine tranen in mijn ogen.

"Dat klopt" Glimlacht hij zwakjes en ik leun met mijn rug tegen zijn borst.
"Weet je, ik vraag me af waarom kijkt Luke soms... jaloers wordt als ik over een jongen praat" Mompel ik.
"Dat is gewoon Luke logica, niemand weet dat" Lacht Niall, ook ik schiet in de lach.

"Pinguïn Luke" Grinnik ik en Niall knikt.
"Emma! Niall! We gaan" Zayn komt het huis ingelopen en ziet ons samen op het raam kozijn zitten.

Ik en Niall kijken nog even naar buiten.
De laatste keer dat ik het speeltuintje voor me ga zien.
Even later hoor ik een klik en kijk ik naar Zayn die met zijn telefoon naar mij en Niall is gericht.
Een lichte blos komt op Zayn zijn wangen en hij loopt snel naar buiten.
"Kom we gaan, je nieuwe kamer is aan het wachten op een Emma make-over" Lacht Niall en neemt me mee naar de auto.

Emma make-over haha

^^
Hey everybody!

IT'S MY FRIKING BDAY❤❤
14 jaartjes🎀

✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu