Nagekeken; 17-07-20
POV Emma
Zuchtend laat ik me vallen op bed.
Sporten heeft me wel even geholpen, het laat me even aan andere dingen denken, ik heb nagedacht over het feestje van Kaj en Lissa morgen.
Gister hebben ze op school kaartjes uitgedeeld zodat de kinderen lang kunnen komen.
Louis en ik hebben in totaal 15 kaartjes gemaakt, ben heel erg benieuwd wie er komen, ik ken de meeste kinderen van hun klas wel omdat ze hier vaak blijven spelen.Gapend kijk ik op de klok, 3 uur.
Louis zal zo wel thuis komen met de 2.
"Mama!" Glimlachend sta ik op en loop naar beneden.
"Hei Kaj waar is Lissa?" Vraag ik als ik Kaj me even knuffelt.
"Is spelen bij Nikko" Hij rent naar de keuken als hij ziet dat Niall er ook heen loopt.
Ja duidelijk zit dat dus in de familie.
Ik geef Louis een kus en lopen samen naar de bank.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en kijk naar boven.
Niet dat Louis groot is, maar ik lig lager.
Hij drukt een kusje op mijn lippen en ik glimlach.
"Wie is Nikko?" Vraag ik aan Louis.
"Is nieuw op school, Lissa en Nikko konden het blijkbaar al snel met elkaar vinden en ze zijn niet uit elkaar te halen.Ik grinnik en kijk naar de tvmaar Niall loopt er voor met Kaj in zijn armen.
" Jij mag mijn koekjes niet stelen!" Lacht Niall hij legt Kaj op de bank en begint hem te kietelen.
Kaj giert het uit van het lachen en spartelt met zijn voeten.
"Kijk uit dat je Niall niet schopt he" Lach ik en Louis poort in mijn zij.
Een gil verlaat mijn mond en hoor de deur open gaan.Een verwonde Luke komt de woonkamer in lopen, Niall stopt met het kietelen van Kaj en tilt hem op om vervolgens de keuken in te lopen.
Luke zit onder het bloed en ik sta op.
"Wat heb je gedaan" Fluister ik en kijk naar al zijn wonden.
"I-ik wilde een klein meisje helpen die viel maar die vader lachte haar alleen uit, ze was aan het huilen Emma"
Met grote ogen kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
"Je hebt toch niet?"
Luke knikt.
"Ik kwam op voor het meisje, hij sloeg me zo hard" Een traan verlaat zijn ooghoek en Louis legt achter me zijn hand op mijn schouders.
"Ga hem maar even helpen babe" Ik knik en wijs naar boven.
Samen met Luke loop ik naar de badkamer."Ik ga eerst met een nat doekje het bloed weg halen, kan je je shirt uit doen?" Vraag ik en hij probeer hem uit te doen.
Ik help hem en een pijnlijke kreunt verlaat zijn mond.
"Ik weet het, het doet pijn" Fluister ik.
Ik met zijn shirt over de rand van het bad en pak een handdoek uit de kast.
Ik maak het doekje even nat en de voorzichtig het bloed op zijn armen eerst weg."Dankje dat je me wil helpen Emma, ik deed zo rot tegen je"
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanficEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...