Nagekeken; 17-07-20
POV EmmaHuilend lig ik bij Niall op bed.
"Rustig maar, je verslikt straks door het veels te snel ademen" Ik probeer mijn adem weer normaal te krijgen en veeg mijn tranen weg.
"Waar is Lou eigenlijk?" Vraag ik.
Ik hoor Niall slikken en kijk hem vragend aan.
"Bij zijn nieuwe vriendin" Fluistert hijen even zie ik zwarte vlekken.
"Ik wil slapen" Mompel ik.
"Emma het is 2 uur, we hadden wat afgesproken" Niall kijkt me dringend aan een mokkend sta ik op.
"Oké oké, ik ga naar Luke de kleintjes zijn zeker bij Lou?" Vraag ik en Niall knikt.
"Over Luke he" Grijnst Niall.
"Nee Niall, het is net een dag uit mag ik ook even rust" Zeur ik en loopt de kamer uit.
"Luke?" Ik klop op zijn deur maar er komt geen reactie.
Ik op en zachtjes de deur en sla van schrik mijn handen voor m'n ogen."Luke leg dat mes weg" Mijn handen laat ik rustig naar beneden zakken.
"Sorry" Huilend gooit Luke het mes weg.
"Mag ik je armen zien?" Zelf trek ik mijn mouwen naar beneden en loop naar Luke toe.Snikkend laat hij zijn armen zien.
Op iedere arm staat een lange streep."Waarom Luke?" Vraag ik en kniel bij hem neer.
"Niemand mag me" Huilt hij.
"Wie heeft dat gezechd?" Vraag ik geschrokken.
"Jij vind me niet leuk, Louis is uit huis, Zayn is op vakantie en heeft niks tegen me verteld, en Liam slaap al weken bij zijn vriendin normaal zegt hij wel tegen me als hij een tijdje weg gaat zoals hij altijd doet bij iedereen" Ik sla mijn armen om hem een."Geef me wat tijd Luke, ik ben moeder en het is net uit met Lou" Een traan rolt over mijn wang en voel mijn shirt nat worden.
"Beloof je dat je nooit meer dat mes aanraakt?" Ik voel hem knikken en ik wrijf over zijn rug.
"Rustig maar" Sus ik en wieg hem zachtjes heen en weer."Ga maar wat slapen dat heb je nodig" Fluister ik.
"Wil je bij me blijven" Ik knik.
Luke doet zijn shirt uit en geeft die aan mij.
Ik glimlach en hij draait zich om.
Snel kleed ik me om en spring op bed.
"Ik wil mijn bed graag heel houden" Grijnst hij als hij naast me komt zitten en schuift de deken opzij waar ik al snel onderlig vanwege de kou.
"Truste Lukey" Mompelt ik en viel twee sterke om me heen.
"Truste Emmie" Glimlachend sluit ik mijn ogen en val in een diepe slaap.
JE LEEST
✔My big brother? [Ft. Niall Horan] |Deel 1 En 2|✔
FanficEmma is een normaal meisje zoals bijna ieder tiener meisje. Ze is een beetje populair op school en kan goed leren. Haar ouders zijn niet vaak thuis. Ze heeft een tweeling zus, maar ze lijken totaal niet op elkaar... Alsof haar ouders iets verbergen...