Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyandım. Kalktığımda boynum hala ağrıyordu. Dün tülbent sarıp uyumuştum. Ama düne göre iyiydim. Yavaş hareketlerle kalktım. Canım acıyo çünkü. Banyoya gidip rutin işlerimi yaptıktan sonra üzerimi değiştirdim ve saçlarıma dağınık bir topuz yaptım.
Bu tarz kombinlerin üstüne bence dağınık topuz mikkemmel oluyor. Ve evet serbest gidiyorum. Çünkü okulların kapanmasına az kaldı ve müdür beyciğimiz izin veriyor. Aferin ona . Kapının çalmasıyla gidip kapıyı açtım. Karşımda bir adet Savaş vardı.
Bir varlık her haliylemi taş olur. Allah'ım sen bana bugün sabır ver. O sürtük Esin Savaş'a yavşarsa onun ağzıyla götünü yer değiştirtirim. Bunu yaparım boşuna boksa gitmedim ben. Annem kendimi savunmam için beni bir yere yollamak istiyordu. Bizde Ebruyla konuşup halamı ve annemi boksa ikna ettik. 5 yıldır . Yani 13 yaşımdan beri boks yapıyorum. Ve halimden gayet memnunum. Ben bunları düşünürken Savaş beni süzmekle meşguldu. En son bacaklarımda kaldı . Alnındaki ve boynundaki damarlar belirginleşti. Sanırım sinirlenmişti. Ve şuan tırsıyorummm.
"Gece bu şortun devamı nerde. Bunu üreten kumaş yetmezliğimi çekiyor."bütün bunları dişlerini sıka sıka söylemişti.
"Yooo bence gayet yetmiş hem sanane."
"Sanane öyle mi?"
"Öyle canım"
"Peki sen bilirsin?" Dedi ve beni omzuna attı. Savaş. Beni. Omzuna. Attı. Allah'ım sabır bide dışarı çıkıyor . Hih! Biz böylemi okula gitcez. Olmazz! Ben Merve'nin elinden kurtulamam. Bu arada Merve benim en yakın arkadaşım. Bütün bunları düşünmeyi bırakıp beni taşıyan öküzün sırtını yumruklamaya başladım. Ama nafile . Ona vururken benim elim acıdı. E be adam liselisin sen lisesi nerden bu kasın, bu baklavanın temeli beee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KOMŞUM
ChickLitAşık olmak güzel şey. Aşık olmak çok güzel şey. Ama doğru kişiye. Doğru adama ya da doğru kadına. Hep insanların doğarken diğer yarısından ayrıldıklarına inanırdım. Hala da inanıyorum. Ben diğer yarımı buldum. Hem de çok güzel buldum. En temiz kalpl...