Hakkımda 15 Gerçek

5.6K 201 207
                                    

1- Adım İrem , Soyadım YÜKSEL

2- Yaşım 12 , 7. Sınıfa geçtim. 1.75 boyundayım.

3- Boğa burcuyum. İnatçı bir yapım var. İstediğimi bir şeyi yaptırırım. Sinirliyimdir ve sinirliyken gözüm hiçbir şey görmez. Babama bile küfredebilirim. (Tabi yerse.) Saman alevi gibi çabuk parlar çabuk sönerim. Ve çok duygusalımdır.

4- Müzik dinlemeye ve kitap okumaya bayılırım. (Genelde ikisini aynı anda yaparım.)

5- Duygusal şarkıları dinlemeyi daha çok severim. Çünkü ağlamak için güzel bahane. Ve evet ağlamayı da severim.

6- En sevdiğim erkek şarkıcı ve en sevdiğim şarkıcı Bilal Sonses'dir. Her şarkısı ezberimdedir. (Çünkü ağlayabiliyorum.)

7- En yakınım ve dert ortağım olan Ebru adında bir kuzenim var. (Kitaptakiyle eşdeğer.)

8- Ebru'ya yani kuzenime Ebru ya da Ebru abla demem. Hep Edüşüm derim. Telefonum da bile öyle kayıtlı.

9- Eğer sevdiğim insan mutluysa ben daha mutlu olurum.

10- İftiraya hiç gelemem. İftira atan kişilerden nefret ederim.

11- Çok konuşkan bir insanımdır. Benim için konuşmak yeme-içme gibi bir ihtiyaçtır. Konuşmanın olmadığı bir yerde yaşayamam. Bazen annemi evlatlıktan reddedecek kıvama getiriyorum.

12- İş yapmaktan nefret ederim.
(Temizlik,bulaşık,çamaşır vs.)

13- Gelelim kitap konusuna. Şimdi bu kitap yazma olayı planlı bişey değil.  Edü yani kuzenim duygusal şeyleri güzel yazdığımı ve güzel kitap yazabileceğimi söyledi. Bende yazmaya başladım.

14- Aslında yani birnevi düşünülmüş bir kurgu. Şöyleki ben her gece uyumadan önce böyle bir kurgu düşünüyordum.

15- Kitabımda kullandığım karakterler %100 gerçek. Dediğim gibi hayatımı ve hayallerimi harmanlayarak size sundum.

Haloo biliyorum yeni bölüm diye sevinmiş olabilirsiniz ama değil. Benim hakkımda bir şeyler bilmenizi istedim. Eğer beni tanımış olursanız kitabımı daha anlamlı bir şekilde diye okursunuz diye düşündüm. Oy ve yorum bol olsun yoksa bölüm yok.  Ve en kısa zamanda yeni bölüm atıcam. Size bayılan yazarınızdan sevgilerlee canlarr.

YAN KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin