Ebru'nun Ağzından
Sabah mal Seren'nin üstüme atlamasıyla uyandım. Allah'ım neydi günahım da böyle kıt zekalı bir kardeşim var. Off off. Neyse bugün Gecoşum'a gidicem. Ona çok değer veriyordum. O benim herşeyim. Serenide çok seviyorum ama Gece başka. Biz birbirimizin her sırrını biliriz. Birbirimizden utanmayız. Otursam saatlerce dertlerimi anlatsam sıkılmadan dinler. Bende onu dinlerim tabi ki. Biz...biz çok farklıyız. Mesela Seren gitmeden önce 'three girl party' yani 'üç kızın partisi' demek. Bu ismi biz bulduk. Neyse yatakta çok oyanlandım. Gidip banyoda rutin işlerimi yaptım. Sonra gidip üstümü değiştirdim.
Giyindikten sonra makyaj yapmadım. Manyak mıyım ben bu sıcakta makyaj yapıcam? Seren'de hazırdı.
Beraber evden çıktık. Biraz ileriden karşıya geçecektik. Sağa sola bakıp yürümeye başladım. Duyduğum korna sesi kulak patlatacak cinstendi. Üzerime doğru gelen tanıdık arabayı görmüştüm. Ama artık çok geçti. Son duyduğum şey Seren'nin
"EBRUU!" Diye bağırmasıydı. Sonrası... karanlık.Gece'nin Ağzından
Sabah erkenden anneanneme görünmden evden kaçtık. Hemen eve geldik. Ben size dün geceyi özet geçeyim. Biz öyle uyuyakalmışız. Sabah uyandığımda sıkı sıkı sarılıyordu. Bende onu uyandırmadan kalkıp üstümü değiştirdim. Sonra onu uyandırdım. O da giyinince evden kaçtık. Şimdi Ebru'yu bekliyordum. Allah'ım niye gelmedi bunlar. İçime bir sıkıntı çökmüştü. Ne zaman kötü birşey olsa böyle olurdu. Ya onlara bişey olduysa. Yok canım olmamıştır. Yok yok. Olmamıştır dimi. Rabbim nolur olmasın yoksa ben ölürüm. Onlar benim canım,kanım,herşeyim. Bütün bunları aklımdan götürmek için içime derince bir nefesi misafir ettim. Ve aynı sakinlikle geri verdim. O sırada telefonum çalmaya başladım. 'A Best Of Friend Two' bu Seren'di. Ebruyu'da 'A Best Of Friend One' olarak kaydetmiştim. Neyse fazla bekletmeden açtım.
"A-alo - hıçkırık- G-gece..."
"Noldu Seren?"
"E-ebru..."
"Noldu Ebru'ya? Kızım söyle." Gözlerimden o lanet olası tuzlu su akıp kalbime yol yapıyordu. Her kalbime değişine yanışı artıyordu . Delip geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KOMŞUM
ChickLitAşık olmak güzel şey. Aşık olmak çok güzel şey. Ama doğru kişiye. Doğru adama ya da doğru kadına. Hep insanların doğarken diğer yarısından ayrıldıklarına inanırdım. Hala da inanıyorum. Ben diğer yarımı buldum. Hem de çok güzel buldum. En temiz kalpl...