*9. Bölüm*

10.1K 492 47
                                    

Sabah annemin seslenmesiyle uyandım.

"Gece kızım kalk hadi üstün başın leş gibi olmuş." Ne diyo lan bu karı. Anaa. Hayır ya . Alt tarafımda hissetiğim ıslaklık ve karın ağrısı ile ne olduğunu anladım. Aşağı bizim odadaki lavaboya indim. Seren kapıda elinde çarşaf , karnını tutuyordu. Yok artık budamı. Niye kapıyı yumrukluyor ki.

"Kızım niye kapıyı yumrukluyon."

"Kanki regl olmuşum. Ebru'da olmuş . Bir saattir banyodan çıkamıyor. Senin ne işin var."
Dedi . Üstümü gösterdim. Sonra konuşmaya başladı.

"Kanki biz üçümüz aynı günü nasıl tutturduk."

"Ne biliyim ya. Hadi Ebruuu!".

"Tamam be geldim." Onun arkasından hemen Seren girdi.

"Kanki sen niye bur-  aaa sende mi? Üçümüz nasıl tutturduk kız."

"Bilmiyom valla ama acil lavaboya girmem lazım. Hadi Serennn!" Oda çıkınca ben girdim. İkiside elbise giymişti. Bende öyle yapacaktım. Karnım sıkılsın istemem dimi . Cıks istemem. Hemen diz kapağımda siyah , ince askılı bir elbise giydim. Ebru kalın askılı , diz altı yeşil bir elbise giymişti. Yeşile aşıktır. Seren 'de gene kalın askılı dizinin altında lacivert bir elbise. Elbise dediğime bakmayın ev elbisesi gecelik gibi ama değil ama çok rahatlar. Hemen altına da ev botlarımı giydim. Ayaklarımı sıcak tutmam lazım. Üst kattan sıcak su torbamı aldım ve mutfağa indim. Seren oturmuş karnında sıcak su torbası nutella yiyordu. Ebru ' da su ısıtıyordu.  Elinde nutella vardı. Su ısınınca torbaya koydu ve Seren 'nin pozisyonunu aldı. Bende hemen su koydum. Isınmasını beklerken nutellamı kaşıkladım. Isınca torbaya koydum ve kızlarla aynı pozisyona geçtim. Ve konuşmaya başladım.

"Allah' ım neydi günahım bu ne ağrı yaaa!"

"Al benden de o kadar Gecoşum"

"Aynen kanki" O sırada içeri annemle Gül teyze girdi.

"Kızlar ne bu hal" dedi Gül teyze.

"Ana vatan kan ağlıyor " dedim.

"Yan mahallede kanlı bıçaklı kavga varmış" dedi Ebru

"Kan revan içindeyim" dedi Seren. Gül teyze şok olmuş bir şekilde bize bakıyordu. Haklı karı .

"Üçünüzdemi" dedi. Kafa salladık. Ellerimize ve tipimize bakınca güldü ve

"Siz çoktan hazırlanmışsınız " dedi. O böyle deyince hepimiz güldük. O sırada içeri Savaş, Barış, Yağız, Poyraz ve Emre abi girdi.

"Oo hanımlar neye gülüyonuz bakim?" Dedi Yağız. Emre abi bizi görünce Yağız 'ı dürttü. Yağız'da Poyraz'ı ve bakışlarını bize çevirdiler. Üçüde korku dolu bakışlarla bize bakıyorlardı . Çünkü eğer sinirlenirsek neler yapabileceğimizi az çok biliyorlardı.

"Bismillahirrahmanirrahim . Biz yasaklı bölgeye girmişiz abi."

"Öyle yapmışız Yağız."

"Acaba tüysek mi?" Dedi Poyraz. Dönüp kızlara baktım. En sonunda dayanamadık ve kahkahalarımızı serbest bıraktık. Savaş ve Barış anlamaz bakışlar atıyorlardı. En sonunda dayanamayıp Savaş sordu.

"Biri bana ne olduğunu açıklayabilir mi lütfen?"

"Bana da." Dedi ve abisini onayladı Barış. Yağız lafa atlayıp.

"Gelin abi dışarıda konuşalım." Dedi 'dışarı' kelimesini bastırarak. Aklı sıra kaçacaktı. Ama biz bunu yer miyiz?  Növvv. Yemeyiz. Kızlara baktım ve hepimiz aynı anda.

YAN KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin