*21. Bölüm*

6.9K 324 37
                                    

Şu son bir haftadır ayaklarım yerden kesilmişti. Sanki bulutların üstünde yürüyordum. Zemin altımdan kayıyordu. O gün Savaş'ın bana ilan-ı aşk ettiği gün Ebru'dan çok fena trip yemiştim. Öyle böyle değil. Yok 'bu şimdi mi söylenir?'miş yok 'daha önce niye söylemedin?'miş. Falan filan. Sanki müneccimim de ileriyi görüp söyleyeceğim. Tövbesteyşın. Ama ben onun gönlünü aldım. Nasıl mı? Tabiki de pişmaniyeyle. Ebru'ya 'karam mı, yoksa pişmaniye mi?' Diye sorsan pişmaniye derdi. Bir İzmitli olarak tam bir pişmaniye cenevarı. 5 koca kutu, evet kutu pişmaniyeyi bir saat içinde tüketti. Allah'ın manyağı. Zaten normali de beni bulmazda neyse.

Şuan anneme sofrayı kurmasında yardım ediyorum. Çünkümsü Savaşlar geliyorrr!! Şuan aşırı mutluyum. Hani ben canım sevgilimi. Evet evet sevgilimi Ayıyogi diye kaydetmiştim ya onu Gülüşüm olarak değüştürdüm. Çok iyi etmişim dimi. Aferin bana.

Aferin Gece.

Yine mi sen Samo?

Evet ben beğenemedin mi?

Beğenemedim Samo beğenemedim. Git başkasına iç ses ol.

Benena olmam ben sende güzelim.

Mal sen erkek değil misin?

Öyleyim. Sende kızsın ama iç sesin erkek.

Seni ben seçmedimki mal beyinli. Ne diye güzelim diyon? Yakışıklıyım desene.

Çünkümsü canım öyle istedi.

Senin canına... sie lan.

Öff tamam be gıcık şey. Gidiyom ben kaknem.

Samoo!.

Tamam be see you.

See you. See you.

Samoyu def ettikten sonra hazırlanmaya gittim. Sonuçta müstakbel sevgülüm geliyi.

 Sonuçta müstakbel sevgülüm geliyi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Botları görmeyin...)

Rahat olsun diye siyah bir pantolon ve beyaz bir t-shirt tercih etmiştim. Saçlarım dalgalıydı bu yüzden kendi haline bıraktım. Eyeliner, rimel ve parlatıcı üçlüsü ile sade bir makyaj yaptım. Son olarak en sevdiğim parfümü sıktım. Beyaz gül kokan. O sırada kapı çaldı. Odamdan çıkıp kapıya koştum. Kalbim öyle bir atıyorduki beynim zonkluyordu. Derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. Gül teyzeye sarılıp içeri uğurladım. Ahmet amcaya da sarılıp içeri yolladım. İçeri Barış girdi , sarıldı ve kulağıma fısıldadı.

"Hayırlı olsun yenge." Ayy yenge dedi. Kalbim vücudumu zorlarken Savaş içeri tüm daşlığıyla girmişti. Kafasını koridora uzattı. Etrafı kolaçan eder bir hali vardı. Kapıyı kapadı ve tuvalete doğru sürükledi. Kapıyı kitleyip sarıldı.

 Kapıyı kitleyip sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YAN KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin