Helló, mindenkinek!
Elérkeztünk ahhoz, hogy lezárjuk az első évadot/könyvet. Mielőtt belekezdenék bármibe is, szeretném megköszönni -nek a támogató szavakat és hogy végig követte a részeket még, ha azok nem is voltak a legminőségibbek. Viszont mindenki másnak is köszönöm, hogy időt szánt a történetemre és már csak a jelenlétével is biztatott engem a folytatásra, köszönöm, hogy elolvassátok éppen most ezt is. Remélem, hogy a jövőben egyre többet és többet fejlődhetek, hogy minél jobb részeket hozhassak nektek!
De nem is zavarnék tovább,Jó olvasást!
/Ryan/
Azt hiszem, jogosan mondhatom, hogy a társaság - természetesen velem az élen - romokban hever. Mindenki kedvelte Sarah-t annak köszönhetően, hogy mindig ugrott, ha segítségre volt szükségünk. Ráadásul, amikor a saját démonja ki akarta nyiffantani - mint sokan mások is - hozzánk menekült, amiből mindenkinek leesett, hogy mennyire megbízik az egész falkában, kivétel nélkül. Mert bárki megtehette volna, hogy keresztbe tesz neki, de ő bízott bennünk. A bizalom pedig nálunk egy szent és sérthetetlen dolog, az hogy ő ennyire ránk támaszkodik, sokat jelent mindenkinek.
Anne teljesen kifordult magából, de szerencsére ő rá John odafigyel, így minekünk elég Sarah holléte felől aggodalmaskodni. Bár mondjuk az utóbbi időben észrevettem, hogy Cora látványosan kerüli őt. Nem tudom, mi történhetett, de nem az én dolgom. Majd megoldják. Vagy nem.
Talán Cora az egyetlen, aki viszonylag egész jól viseli a helyzetet. Vagy legalábbis ő az, aki a legjobban titkolja. Bár azt meg nem értem, mert nyugodtan kimutathatná ő is, hisz nincs szükség nekünk fenntartani a látszatot, de az meg aztán egy másik dolog, ami az ő döntése. Annak mondjuk örültem, hogy igyekszik az ételkészítéssel elfoglalni magát. A többiek aztán meg még inkább. Ki ne örülne, mondjuk, egy igényesen elkészített háromfogásos ebédnek?
Én meg, ... meg vagyok. Nem tudom. Egyszerűen csak nehéz mostanában nem a múltra gondolnom, így többet kell kiszellőztetni a fejem, mint általában, de megleszek. Csak időre van szükségem. Sarah meg... biztosan megmarad. Képtelenségnek tartom, hogy itt megtörjön és nem is szabad ilyenkor rosszra gondolni, mert aztán csak bevonzom. Nem tudom, hogy mi vár rá, de én ott leszek neki és ezúttal tenni fogok róla, hogy minden úgy menjen, ahogy mennie kell. Nem engedheti meg magának a világ, hogy még egy csodája kárba vesszen. Meg aztán én sem. Kit áltatok, főleg én nem engedhetem meg. A világ még megoldaná valahogy, de én nem. Semmiképpen sem.
ESTÁS LEYENDO
Tudatlanság
Fantasía,,Minden ember életében van egy pont, ami mindent megváltoztat. Nem csak simán a személyiséged, a szobád vagy a körülményeid. Nem, amiről én beszélek az mindent megváltoztat. Mikor megtudtam, hogy mire vagyok képes, hogy az mivel jár, az szinte az e...