Először is szeretném megköszönni a díjakat __Kate__2-nek és ....(Elfelejtettem ide írni a nevét?)...-nek, akik hihetetlenül boldoggá tettek csupán azzal, hogy gondoltak rám!
Szabályzat:
Olvasd el, annak a könyvét, akitől kaptad! (ezt az én esetemben nem várom el, ha szeretnéd elolvasod, ha nem, nem)
Tedd ki a szabályzatot!
Írj 10 dolgot magadról!
Válaszolj a 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek a díjat!
Pár dolog rólam:
Nagyon gyakran használom a "naon" szócskát. (1)
Imádom a banánt nutellával enni (kanál az egyik kézbe másikba a banán, semmi luxus, mégis isteni) (2)
Szeretek gyümölcsöket darabolni, így ha van időm és gyümölcsök is, akkor szokásom gyümölcs salit készíteni a családomnak. (3)
Jelenleg bukásra állok töriből. Az igazság az, hogy semmi kedvem rá tanulni és amikor tanulok rá, akkor meg pont nem feleltet és nem írat dogát, szóval nuku esély javításra. (4)
Imádom a HTML kódolást, habár még csak az elején tartok a dolognak. (csillogós a pulyka) (5)
Éppen betegség miatt ki vagyok írva, ezért pont volt időm befejezni a részt és belekezdeni a díjakba. (6.)
Van egy Bosszúállók ff-em itt Wattpaden, csak még nem publikus. Ha szeretnétek, kaphattok belőle részletet, mert végül is semmi akadálya. (7)
A másik sztorim a Children of Nature, azaz a Természet Gyermekei, pedig valőszínűleg egy (jó) ideig szünetelni fog ihlethiány miatt. Egyszerűen meg van a folytatás és tudom mit akarok kihozni belőle, de a szituációkat képtelen vagyok, úgy leírni, hogy ne egy erőltetett, komoly és unalmas valami legyen belőle. Szóval agyhalál.(8)
Az Elfojtott Szavak könyvem menne meg minden, tudnék is mit írni, csak osztálytársak is olvasnak ugye, és így elvesztette az anonimitását, szóval marad a homályos és privát önkifejezés. (9)
Az előbb ly-nal írtam azt, hogy "elfojtott". Atyaég, látszik, hogy tényleg beteg vagyok. Mármint egészségügyileg. (10)
Válaszok:
A díjat még tavaly októberben kaptam, szóval elnézést a késésért!
KAMU SEDANG MEMBACA
Tudatlanság
Fantasi,,Minden ember életében van egy pont, ami mindent megváltoztat. Nem csak simán a személyiséged, a szobád vagy a körülményeid. Nem, amiről én beszélek az mindent megváltoztat. Mikor megtudtam, hogy mire vagyok képes, hogy az mivel jár, az szinte az e...