1. 5 Díjam *-*

1K 44 23
                                    

Nagyon sajnálom, hogy megint nem résszel jöttem, de ígérem, az is érkezik majd szerdán!😊
Most viszont...
Omg *-* Nagyon Szépen Köszönöm a díjakat ItsAnna07nek, Lenanak, BunnyStar95nek, Kingának és csak_egy_fujoshinak !! ❤️❤️❤️ Nagyon jól esik, hogy ennyien díjra jelölték ezt a könyvet!!❤️❤️

A szabályokat szerintem már mindenki ismeri, szóval akkor kezdjünk is bele, szerintem!😊

10 Tény:

1. Nem régiben el kezdtem írni egy határidő és ötletelő Naplót, amiben fel vannak jegyezve az egyes könyveim adott részeinek publikálási dátumai, és rengeteg ötletelés is található benne mostani, illetve új történetek kapcsán is.

2. Már régóta tervezek egy történetet a 2Jae párossal, de valahogy sosem jön me velük az ihlet.

3. Június 14-én kint voltam az Efott-on, és egész végig azt sasoltam, hogy hátha látok egy ARMY-t, de sajnos ez nem jött össze.

4. Éppen a Got7 Stop Stop it című dalát hallgatom.

5. Mostanság nagyon rákaptam a koreai rappre.

6. Sokszor elbizonytalanodom írás terén, és nagyon szívesen kikérném más írótársaim vagy olvasók őszinte véleményét a könyveimről,de sosem merem.

7. Bár alapjáraton kék szemeim vannak, mostanság egyre zöldesebbnek tűnnek.

8. Néha elkap a vágy, hogy levágatom a hajam és befestem rózsaszínre vagy menta zöldre, de aztán rájövök, hogy göndör hajam van, és imádom hosszúan szóval, valószínűleg eléggé megbánnám ezen döntésemet.

9. Nemrégiben el kezdtem nézni a Dream High 2-t, és nagyon imádom.

10. Szinte minden nap eszem egy instant ráment, mostanság. Egyszerűen, teljesen a függőjévé váltam.

És akkor most jöjjenek a Kérdések:

ItsAnna07 kérdései:

ItsAnna07 kérdései:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

1. Hallottam már róluk, de egy számukat sem ismerem.

2. UB bandám egyértelműen a BTS. ( Legalábbis ha jól tudom, hogy mi ennek a szónak a jelentése :D )

3. Kim Taehyung:3 És azóta is ő az ultra-mega-hiper-szuper biasom! :D

4. Talán ez, de igazából, elég nehéz kérdés, mert mindegyik képet nagyon imádom róla!❤️

A döntés a te kezedben van! ||Taekook||Onde histórias criam vida. Descubra agora