Az idegességtől, és az elfojtott - ámbár már rendkívül kikívánkozó - bőgőrohamom miatt, remegő kézzel nyúltam a kilincs felé, de még mielőtt kinyithattam volna, az kivágódott, egyenesen az arcomba, ami miatt fájdalmas nyögéssel terültem el a földön.
- Úristen, Jungkook, gyere gyorsan! Lehet, hogy elájult! - hallottam meg tompán Nővérem kétségbe esett hangját, de a fejem annyira zúgott az eséstől, hogy nem nagyon tudtam foglalkozni azzal, hogy mit mond.
- Jézusom, Tae, jól vagy? Hallasz engem? - vette keze közé valaki az arcomat, mire megpróbáltam kinyitni szemeimet, de miután ez sikerült, inkább gyorsan vissza is zártam azokat. Jungkook, rendkívül közelről pásztázta arcomat, aggódó tekintettel. Na, még mit nem! Tönkre tette az életemet ez a szemét, és még hozzám is nyúl... Undorom tőle!
Erőt vettem magamon, és ellöktem arcomtól az Esernyős kezeit, majd - sajgó végtagjaimnak köszönhetően - nagy nehezen feltápászkodtam a földről, miközben szemeim villámokat szórtak.
- Nem kell a segítséged! - köptem a szavakat az értetlen tekintetű Jungkook felé, majd indultam is volna be a házba, de Nővérem hangja megállított ebben.
- Kim Taehyung! Azonnal kérj bocsánatot Jungkooktól! Semmi jogod így beszélni vele! - jött felém dühösen Iseul, mire csak kikerekedett szemekkel néztem rá. Ő most komolyan Jungkookot védi,amikor... Ja persze! Hiszen ő még nem tudja, hogy mit tett a drága barátja, és, hogy én amiatt milyen helyzetbe kerültem.
- Bocs. - szűrtem ki nagy nehezen fogaim közül ezt a pár szót, miközben még mindig dühösen néztem Jungkookra, majd sarkon fordultam és besiettem a házba. Rögtön a szobám felé vettem az irányt, de még így is elkaptam egy aprócska foszlányt, abból, amit Jungkook mondott Iseulnak:
- ... nagyon fura... - mindössze csak ennyit hallottam, de ez is bőven elég volt ahhoz, hogy a könnyek utat törjenek maguknak íriszeimből, és bőgve rogyjak le a biztonságot jelentő szobám ajtaja mögött.
Fogalmam sincs, hogy meddig ülhettem a hideg földön, azon töprengve, hogy Jungkook miért csókolt meg, hogy miért akartam viszonozni ezt, vagy, hogy miért születtem ilyen furának és betegnek, hogy miért sújt ennyi mindennel az élet, de egyszer csak, valamilyen oknál fogva az órám irányába fordítottam a fejem, és rémülten konstatáltam, hogy ha még két percél tovább ülök itt, a földön, akkor bizony el fogok késni az első munkanapomról, pontosabban éjjelemről.
Fájdalmas sóhaj hagyta el ajkaimat, mikor a tükörbe pillantottam. Lábaimon egy fekete, bőrnadrág feszült olyan szinten, hogy azt hittem, mindjárt szétszakad, felsőtestemen meg egy bőbb fazonú - szintén fekete - hosszú ujjú volt, ami belátást engedett kulcscsontomra is. Fogalmam sem volt arról, hogy miért csíptem ki magam ennyire, miközben tudtam, hogy a Pokol felé tartok, de valamiért mégis kellemes érzés fogott el, mikor lesétáltam a lépcsőn, ahol Iseul és Jungkook leesett állával, és kidülledt szemeikkel találkoztam. Halovány mosoly futott át arcomon, majd újra felvettem a rideg, semmit mondó arcberendezésem, és a kijárat felé indultam.
- Hé, Taehyung, hova mész ilyen későn? Már sötétedik. - nézett rám értetlenül Nővérem, mögötte pedig Jungkook állt, aki vörös fejével inkább a szőnyeget pásztázta.
- Buliba, egy barátomhoz. - feleltem hanyagul, majd reakciójukat meg sem várva, vágtattam ki a házból. Végül is, valakinek - ha nekem nem is - buli lesz a ma éjszaka, és ki tudja, egy másik dimenzióban, egy másik életben, egy másik személyiséggel rendelkezve, még akár barátok is lehetnénk Jacksonnal, akkor meg? Nem is hazudtam olyan nagyot...
Hevesen dobogó szívvel álltam meg a két majom, akarom mondani őr előtt, akik a bár bejárata előtt álldogáltak. Még mielőtt megszólalhattam volna, az egyik elém lépett, és jó alaposan végig mért magának.
- Kim Taehyung, igaz? - kérdezte végül, miután befejezte stírölésemet, én pedig csak bólintottam egy aprót.
- A főnök már nagyon várja, kövessen. - intett maga felé, majd belépett a bár ajtaján. Amit először megpillantottam, az egy nagy színpad volt, rajta különféle magasságú rudakkal. A színpad előtt asztalok foglaltak helyett, mögöttük pedig egy hosszú bárpult helyezkedett el. Amint a másik oldalra fordítottam fejemet, bokszokat pillantottam meg, amelyekben egy-egy kanapé helyezkedett el, és egy üvegasztal. A legtöbb bokszra vörös függöny is fel volt szerelve, gondolom amiatt, ha esetleg valaki nem akarná, hogy lássák őt ivás közben, akkor csak el kelljen húznia a selyemanyagot. Legalábbis, nagyon reméltem, hogy emiatt van ott.
- Wang Úr azt mondta, hogy nem kell kopognia, szóval nyugodtan menjen csak be. - villantott felém az Őr egy nagy mosolyt, amitől kirázott a hideg. Legalább a szemembe nézne, amikor hozzám beszél, és nem a lábaimat stírölné! Nem foglalkozva elkalandozó tekintetével, bólintottam egyet, majd egy nagy levegővétel után, be is nyitottam a Sátán, azaz Jackson irodájába.
- Sz-szia. - intetem felé zavartan, miközben lesütött pillákkal álltam meg asztala előtt, pont úgy, mint az elítéltek a tárgyaláson, mikor a bíró előtt állva várakoznak arra, hogy kiszabják rájuk az ítéletet.
- Már vártalak. - suttogta kéjes hangon, és hallottam, hogy megnyikordult alatta a szék, ami egyet jelentett azzal, hogy felállt róla. Ennek ellenére, és közeledő léptei hangjának okán sem mertem felemelni íriszeimet, így továbbra is kitartóan vizslattam a cipőmet és a padlót.
- Naa, Taehyungie!- húzta el nevemet vinnyogó hangon - Nézz rám, kérlek! - simított végig arcomon, mire kirázott a hideg. Most miért érintett meg ilyen kedvesen?
Miután látta, hogy még mindig nem emeltem rá tekintetem, óvatosan állam alá nyúlt, és megemelte azt, így íriszeim pont az övéivel kerültek egy vonalba.
- Nem kell félned... - suttogta, miközben aprócska csókokkal és szívásnyomokkal kezdte elárasztani a nyakamat, és derekamnál fogva közelebb vont magához. - Bár tudom, hogy én nem Jungkook vagyok, de attól még érezhetjük jól magunkat, nem igaz? - kérdezte, miközben még mindig nyakamat kényeztette. Nem reagáltam semmit kérdésére, csak egy aprócska sóhajt eresztettem ki ajkaim közül, mert ha elvonatkoztattam attól, hogy Jackson csinálja mindezt, akkor még jól is esett, ahogy a nyakamon feszülő bőrt csókolgatta. El kezdett hátrálni velem az ajtóig, majd neki is lökött, és ott folytatta tovább kényeztetésem, ezúttal áttérve a kulcscsontomra is. Egyre több sóhaj hagyta el ajkaimat, majd lehunytam pilláimat, hogy csukott szemmel élvezhessem azt, amit csinál, de rögtön Jungkook arca villant be előttem. Az arca, amit akkor pillanthattam meg először, amikor szorosan magához húzott, és megóvott az esőtől és a még nagyobb elázástól. Az Esernyős srác... Testem egy pillanatra teljesen befeszült, ahogy bevillantak a csókunk emlékképei, de ez az állapot sem tartott sokáig, ugyanis Jackson egy kicsit elhúzódott tőlem, és íriszeimbe nézett. Egy pillanatig nem értettem, hogy mit akar, de mikor lehunyta pilláit, és felém kezdett el közeledni, a víz is kivert, hiszen én nem vagyok meleg - még ha ez az aprócska sóhajaimból nem is pont így jött le - , és egyáltalán nem vágytam arra, hogy a párnácskáimat falja. Eszembe jutott, hogy ellenkezhetnék is, de aztán bevillant egy kép a moziból, amikor Jungkook szenvedélyesen csókolta Iseult.
Végül lehunytam pilláimat, és megszüntettem azt a pár centi távolságot, ami köztem és Jackson között volt, majd el kezdtem mozgatni ajkaimat párnácskáin.
Amikor a falnak lökött, és ajkaimat csókolta...Amikor az ajkait falta, de gyönyörű íriszeivel engem lesett...Ahogy finom ajkait mozgatta...Ahogy orromba szökött férfias illata...Megbódított, és egy pillanatra tényleg elhittem, hogy Őt csókolom...
Sziasztook^^
Itt lennék a folytatással, amihez nem szeretnék sokat hozzá fűzni, mindössze annyit, hogy Nagyon Remélem, elnyerte a tetszéseteket!!❤️❤️
Egyébként Nagyon-Nagyon Szépen Köszönöm a több, mint 1K megtekintést, királyak vagytok!❤️❤️
További Szép Estét Nektek💕
ESTÁS LEYENDO
A döntés a te kezedben van! ||Taekook||
Fanfic❝ Talán, egy alternatív univerzumban, szerelmesek is lehettünk volna. Te nem a Nővérembe szerettél volna bele, én pedig nem az elmúlás gondolatába. ❞ 2017. Június 3. (Saját történet)