HİKAYEYE GENEL BAKIŞ

8.8K 514 41
                                    

Merhaba arkadaşlar,

Finale adım adım hikayede bilinmeyenler açığa çıktığı için bazı bölümler sizleri şaşırtabilir. Bu beklenen birşey aslında.

Eveeet.... Bu özeti yazmamın amacı hikayemizin geçmişini tazelemek amaçlıdır.

Duru, Dolunay ve Beril (şuan ki bilinen adıyla Hira) yetimhanede büyümüş üç arkadaştır. Mali sebeplerden ötürü yetimhane kapanmak üzereyken kızlar, kişisel hizmetkâr olarak malikanede çalışmaya başladılar.

Duru, Egemen'e hizmet ediyor
Dolunay, Talha'ya hizmet ediyor
Beril, Arat'a hizmet ediyor

Parası ve rahatı gayet iyiydi. Ama bilmedikleri tek şey hizmetlerinde çalıştıkları bu üç yakışıklı adamın birer vampir oluşuydu.

Eve uyum süreçleri kolay oldu. Birlikte çalıştıkları insanlar sıcak ve yardımsever kişilerdi. Bununda katkısı çok oldu tabiki ama her şeyden öte yine birliktelerdi.

Çeşitli rastlantılar, beklenmeyen yakınlıklar ve tabi beylerimizin çapkın ve yakışıklı olmalarını da hesaba katarsak kızların onlara aşık olması kaçınılmazdı.

Gelelim Dolunay'la başlayan olaylar silsilesine...

Dolunay saldırı sonrası ölmek üzereyken Talha tarafindan zaruri olarak vampire dönüştürüldü. İkisinin yakınlıkları bu sayede arttı.

Ardından Beril geçmiş hayatındaki vampir kişiliğiyle içsel bir çatışmaya girdi ve bilinen adıyla Hira geri dönmüş oldu.

Duru'ya gelecek olursak kendisiyle alakasız bir mevzu yüzünden vampir oldu. Şöyle açıklamak gerekirse kodaman vampirlerin çatışmasının arasında kaldı. Çevrelerinde dönen entrikanın kurbanı oldu yani.

Şimdi de beylerimize dönelim;

Talha çok ünlü bir piyanisttir. Yakışıklı olması ve harkulade bir şekilde piyano çalma yeteneği sayesinde kızlar tarafından biraz şımartılmış bir tiptir. Dolunay'a amansız bir şekilde aşıktır ve bazen onu kendi aşk tanrıçası gibi görmektedir. Sık sık müstehcen istekleri yüzünden Dolunay'ı utançtan sinir etsede Dolunay da ondan vazgeçememektedir.

Talha nihayet istediğine kavuşmuş ve Dolunay'la evlenerek muradına ermiştir.

°°°

Arat abi vasfinı en iyi şekilde taşıyan bir kişiliktir. Ağır başlı ve kendinden emin bir duruşu vardır. Ailelerinden uzak büyümek zorunda kalmaları yüzünden Talha ve Egemen'i kanatları altına almıştır. İkisi hayatlarını yaşasın diye bütün sorumluluğu üzerine alıp şirket yönetimine katılmıştır.

Hayattaki tek ve ölümsüz aşkı Hira'dır. Beril'e çekilmesinin sebebi de aslında onun Hira oluşudur. Tabi bu daha sonrasında ortaya çıkmış bir mevzu. Ama iki ruh bir şekilde yine etkileşime geçmeyi başarmıştır.

°°°

Egemen'e gelecek olursak o apayrı bir hikaye...
Egemen ailesi bildiği insanları bir suikast sonucu kaybetti. İlk aşık olduğu kadının bu suikaste dahil olması yüzünden ölüm fermanı çıkınca, ölürken bile ona kimse dokunamasın diye kendi elleriyle hayatını ellerinden almak zorunda kaldı. Ama beklemedikleri birşey vardı. Yeşim'e işbirlikçiler vampir kanı içirmişlerdi ölmeden önce. O'da bu şekilde vampire dönüştü. Bildiğiniz üzere Egemen ve Yeşim sevgiliyken Yeşim insandı.

Egemen daha sonra Duru'yu tanıdı. Aşka ve insanların masumiyetine olan inancını kaybetmişken farkında olmadan Duru'nun samimiyetine kapıldı. Yinede bir zamanlar yaşadıklarını unutamadığı için kendisini tam olarak aşka bırakamıyor.

°°°

Yasir gizli bir vampir birliği üyesi. On üç yaşındayken babasının üzerindeki belalardan kurtulabilmesi için onlara katıldı. Çok sevdiği annesini korumak için de onu terk etmek zorunda kaldı. Annesini o zamandan beridir görmüyor. Çünkü görürse bırakamamaktan korkuyor. Kendini yalnız hissettiği içinse Duru ona iyi geliyor. Ama ona aşık değil. Duru'nun kendisinden etkilendiğinin farkında ama bu durumdan pek rahatsız olduğu söylenemez...

°°°

Dicle Egemen'in öz olmayan kız kardeşi. Ölen ailenin gerçek kızı ve Egemen'le birlikte büyüdüler.

Beklemediği bir zamanda karşısına çıkan etkileyici bir vampire aşık oldu. Bu vampirse Hira'nın büyük abisi olan Zehir'di.

Zehir onu sebebini söylemeden terk edince derin bir kalp yarasi aldı ve bunu çılgınlığıyla örtbas etmeye çalışıyor.

°°°

Ural Kahraman Hira'nın, Zehir'in ve Egemen'in gerçek babası. Görünen yüzü büyük bir iş adamı ama diğer taraftan yeraltının güçlü isimlerinden. Çok fazla düşmanı var... Bu yüzden ailesi dağıldı ama onları herşeyden çok seviyor.

°°°

Miyase, Ural Kahraman'ı elde edebilmeyi başarmış güzeller güzeli bir vampir. Her daim güçlü ve acımasız ama evlatlarını seven bir anne.

°°°

Zehir hakkında bilinen tek şey Hira ve Egemen'in abisi olması ve babasının izinden gidiyor oluşu...

Arkadaşlar atladığım veya bilmek istediğiniz bir şey varsa yoruma bekliyorum. Öpüldünüz... 😙😙

Karanlığın Prensleri "Günahlar Evi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin