Κεφάλαιο 13: Σ'αγαπάω.

1.2K 68 97
                                    

Κατέβηκα από το λεωφορείο και μετά από μερικά δευτερόλεπτα βρέθηκα μέσα στο χώρο του Πανεπιστημίου. Ένιωθα... κάπως άβολα με αυτά που φορούσα. Ποιος θα μου το'λεγε, ότι εγώ... θα φορούσα αυτά τα ρούχα, αυτό το σύνολο στο Πανεπιστήμιο.

 θα φορούσα αυτά τα ρούχα, αυτό το σύνολο στο Πανεπιστήμιο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-''Μπα,μπα,μπα... Πώς ντύθηκες εσύ σήμερα; Σε γάμο θα πας; Χαχα...'' πετάχτηκε από το πουθενά η Αφροδίτη γελώντας μαζί με την παρέα της. Χριστέ μου.... Αυτές μου έλειπαν τώρα....

-'' Όχι, απλώς ήθελα να ντυθώ πιο όμορφα σήμερα'' της απάντησα όσο πιο ήρεμα μπορούσα, γιατί είχα τα νεύρα μου!

Γιατί άκουσα την Στέλλα; Υπάρχει περίπτωση να τον εντυπωσιάσω φορώντας γόβες; Τι χαζή ιδέα!

-'' Έμαθα ότι την άλλη εβδομάδα η χοντρή φίλη σου θα πάει σε μία οντισιόν. Είναι αλήθεια''; άλλαξε θέμα συζήτησης.

-''Ναι, έτσι είναι και θα σε παρακαλούσα να μιλάς  πιο όμορφα''! είπα με λίγη ένταση αυτή την φορά.

-''Πες της ότι δεν πρόκειται να πάρει τον ρόλο, γιατί θα πάρω κι εγώ μέρος στην οντισιόν''! με κοίταξε μ'ένα δολοφονικό βλέμμα και έφυγε από μπροστά μου μαζί με τις φίλες της.

Τι ήταν αυτό τώρα; Γιατί αυτή η κοπέλα να έχει φάει τέτοιο κόλλημα με την Στέλλα; Τέλος πάντων...

Άρχισα να περπατάω προς το στέκι μας, όταν... το δεξί μου τακούνι μπήκε μέσα σε μια τρύπα από ένα καπάκι της ΔΕΗ στο έδαφος! Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει το τακούνι, να στραμπουλίξω το πόδι μου και να πέσω στα γόνατα! Δεν το πιστεύω! Τα νεύρα μου! Πονούσα. Προσπαθούσα να σηκωθώ, αλλά δεν μπορούσα να πατήσω το δεξί μου πόδι.

-''Εύα''!

Ok... Πείτε μου ότι δεν άκουσα καλά.... Πείτε μου ότι αυτή δεν ήταν η φωνή του Κωνσταντίνου!

''Εύα τι έπαθες; Είσαι καλά'';

-''Στραμπούλιξα το πόδι μου'' του είπα και παράλληλα συνοφρυώθηκα. 

-''Βάλε το χέρι σου πάνω στον ώμο μου'' και εγώ τον υπάκουσα. Με την βοήθειά του σηκώθηκα και κάθισα σ'ένα παγκάκι.

Ο Γιατρός κι Εγώ #WSA17Where stories live. Discover now