Κεφάλαιο 19: Άντε πάλι...

837 66 64
                                    

-''Κωνσταντίνε...'' είπα με κομμένη την ανάσα και λίγο γουρλωμένα τα μάτια μου, επειδή πήγε να μου βγάλει την μπλούζα. Γι'αυτό, τον έσπρωξα λίγο μακρυά μου.

''Συγνώμη... Εγώ δεν...''

-'' Όχι Εύα...'' με διέκοψε ''εγώ πρέπει να σου ζητήσω συγνώμη. Παρασύρθηκα''.

Εγώ δεν μίλησα και χαμήλωσα το κεφάλι μου.

''Κοίταξέ με''! με πρόσταξε κι εγώ υπάκουσα.

''Σου υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να το ξανακάνω αυτό. Θα σε περιμένω. Δύο μήνες; Δύο μήνες! Δύο χρόνια; Δύο χρόνια''!

-''Σ'ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις, γιατί... θέλω να έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον σύντροφό μου για να το κάνω αυτό. Πρέπει να περάσει πολύς καιρός... Όχι ότι εσένα δεν σε εμπιστεύομαι... απλώς...''

-''Θες να είσαι χίλια τις εκατό σίγουρη , γιατί θα είναι η πρώτη σου φορά... Το καταλαβαίνω. Και μην στεναχωριέσαι γι'αυτό! Εγώ θα περιμένω. Πόσο; Δέκα χρόνια; Αν χρειάζεται θα περιμένω και δέκα χρόνια''!

Είχα συγκινηθεί πάρα πολύ από τα λόγια του. Πραγματικά... Με καταλαβαίνει τόσο πολύ, επειδή... με αγαπάει! Κοίτα να δεις.... Είπε ότι αν είναι ανάγκη θα με περιμένει και δέκα χρόνια! Δέκα χρόνια! Μισό... Σκέφτεται από τώρα για δέκα χρόνια μετά; Μαζί μου;

-''Σ'αγαπάω'' του είπα, γιατί... ειλικρινά δεν ήξερα τι άλλο να πω.

-''Κι εγώ σ'αγαπώ γλυκιά μου'' και με φίλησε γλυκά και απαλά.

Κωνσταντίνου POV:

-''Τελειώσαμε με την εργασία σου''; την ρώτησα και μου έγνεψε καταφατικά.

Πήγα να της πω αν ήθελε να μείνει μαζί μου μέχρι το απόγευμα, όμως... χτύπησε το κινητό μου. Το πήρα στα χέρια μου και είδα ότι με καλούσε ο πατέρας μου!

''Επιστρέφω αμέσως'' είπα στην Εύα και προχώρησα προς το δωμάτιό μου.

''Ναι'';

-''Γεια σου Κωνσταντίνε''.

-''Γεια σου πατέρα. Τι κάνεις'';

-''Εε.. Καλά είμαι''.

-''Η μαμά; Η Ελενίτσα'';

-''Καλά είναι κι'αυτές. Εσύ; Στην δουλεία είσαι'';

-''Δεν δουλεύω τα Σαββατοκύριακα'' του απάντησα.

-''Να σου πω γιε μου... Με εκείνο το θέμα που λέγαμε τις προάλλες τι θα γίνει'';

-''Τι τι θα γίνει''; τον ρώτησα απότομα, διότι κατάλαβα ποιο θέμα εννοούσε.

-''Πότε θα έρθεις στα Γιάννενα για να γνωριστείς καλύτερα με την Ιφιγένεια'';

Ο Γιατρός κι Εγώ #WSA17Where stories live. Discover now