Κεφάλαιο 22: Αναφιώτικα.

913 62 66
                                    

Η χθεσινή μέρα πέρασε ευχάριστα και συνάμα ανυπόμονα. Ο λόγος; Ήταν Τετάρτη. Άρα σήμερα ήταν Πέμπτη. Άρα ξεκινούσε το ρεπό του Κωνσταντίνου. Κι εγώ δύο μέρες τώρα δεν είχα πάει στο Πανεπιστήμιο, γιατί διάβαζα για την εξεταστική. Είχα σκοπό να τελειώσω το διάβασμα σήμερα, έτσι ώστε τις μέρες τις Παρασκευής και του Σαββατοκύριακου να τις περάσω στο σπίτι του Κωνσταντίνου. Είχα χαρεί πάρα πολύ όταν μου το πρότεινε αυτό, εφόσον του είχα πει ότι οι γονείς μου θα πάνε στα Καλάβρυτα. Επίσης, είχα λίγο άγχος, γιατί... θα έμενα για τρία βράδια μαζί του. Δηλαδή... θα κοιμόμασταν μαζί; Δεν φοβόμουν το γεγονός ότι μπορούσε να συμβεί κάτι μεταξύ μας. Έτσι κι'αλλιώς, το είχα ξεκαθαρίσει στον Κωνσταντίνο και ευτυχώς που το είχε δεχτεί, γιατί οι προηγούμενες σχέσεις μου δεν έλεγαν να το καταλάβουν!

-''Εύα''! με ξύπνησε από τις σκέψεις μου η φωνή της Βαλεντίνας.

-''Ναι'';

-''Σου μιλούσα''!

-''Συγνώμη... Κάτι σκεφτόμουν''.

-''Κάτι ή κάποιον''; με ρώτησε, ανασηκώνοντας το φρύδι της.

-''Χαχα... Εντάξει.. Με έπιασες''!

-''Είσαι πολύ τυχερή'' είπε μ'ένα λυπημένο ύφος και χαμήλωσε το κεφάλι της.

''Εγώ...''

-''Τι εσύ''; την ρώτησα.

-''Εγώ... Δεν νομίζω ότι θα βρω ποτέ κάποιον που θα με αγαπήσει για αυτό που είμαι''.

-''Γιατί το λες αυτό; Είσαι πολύ όμορφη κοπέλα και μορφωμένη. Τι σου λείπει'';

-''Το χρώμα'' και σήκωσε το κεφάλι της για να με κοιτάξει.

-''Τι εννοείς''; 

-''Εδώ στην Ελλάδα είναι δύσκολο να βρω κάποιον, επειδή είμαι μαύρη''.

-''Βαλεντίνα μου... δυστυχώς... στεναχωριέμαι πάρα πολύ γι'αυτό που θα πω, αλλά... οι άνθρωποι δεν βλέπουν την ουσία, είναι προκατηλειμένοι, γιατί εμμένουν στην εξωτερική εμφάνιση και δεν μπαίνουν στον κόπο για να δουν το <<μέσα>> του συνανθρώπου τους'' είπα με τόνο.

-''Ναι... Γι'αυτό κι εγώ ανησυχώ! Όχι μόνο για την προσωπική μου ζωή, αλλά και την επαγγελματική'' είπε η Βαλεντίνα και κούμπωσε το μπουφάν της, γιατί είχε λίγο αέρα.

-''Μην είσαι απαισιόδοξη! Εσύ θα παλέψεις για να αποκτήσεις αυτό που θέλεις''.

-''Αυτό εννοείται''! και κούνησε το κεφάλι της καταφατικά.

Ο Γιατρός κι Εγώ #WSA17Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang