Ξύπνησα το πρωί πολύ κεφάτη και πολύ ευτυχισμένη! Και ο λόγος; Τα 'χω με τον Κωνσταντίνο!
Ενώ είχα φύγει από το σπίτι και περπατούσα προς την στάση, σκεφτόμουν την χθεσινή μέρα. Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να ξαναμιλήσουμε αφότου σχόλασα, αλλά στέλναμε συνεχώς μηνύματα ο ένας στον άλλον στο viber. Ύστερα από πέντε λεπτά έφτασα στην στάση του λεωφορείου και κάθισα πίσω στην γαλαρία, περιμένοντας να φτάσω στον προορισμό μου.
Μόλις μπήκα μέσα στο Πανεπιστήμιο...
-''Καλημέρα''! πετάχτηκε μπροστά μου η Στέλλα, καλημερίζοντας με τραγουδιστά.
-''Στο καλό σου... Με τρόμαξες''! και έβαλα την παλάμη του χεριού μου πάνω στην καρδιά μου.
-''Ναι..καλά! Εμείς τώρα είμαστε ατρόμητες! Δεν φοβόμαστε κανέναν, γιατί... έχουμε το our boyfriend! Και τι boyfriend, έτσι''; και με σκούντηξε, κλείνοντας μου το μάτι.
-''Εντάξει τώρα...'' πήγα να πω σε κοροϊδευτικό και σοβαρό τόνο, όπως έκανε προηγουμένως η κολλητή μου, όμως με διέκοψε η φωνή της Βαλεντίνας.
-''Καλημέρα σας''!
-''Καλημέρα Βαλεντίνα''! είπα η Στέλλα.
-''Καλημέρα Βαλεντίνα μου γλυκιά''! είπα εγώ με την σειρά μου, έχοντας μια υπερβολικά χαρούμενη έκφραση στο πρόσωπό μου και την αγκάλιασα.
-''Τι έπαθες Εύα''; με ρώτησε έκπληκτη και ταυτοχρόνως ξαφνιασμένη.
-'' Έλα ερωτοχτυπημένη''! με <<ειρωνεύτηκε>> η Στέλλα κι εγώ ξεκόλλησα από την Βαλεντίνα.
-''Συγνώμη, απλώς... Δεν ξέρω...'' πήγα να απολογηθώ.
-''Εύα είσαι με κάποιον που σε αγαπάει και τον αγαπάς. Είναι απολύτως φυσιολογικό να είσαι... Εεεε...'' πήγε να βρει η Βαλεντίνα την κατάλληλη λέξη γι'αυτό που μου συνέβαινε.
-''Χαζοχαρούμενη''; ρώτησε η Στέλλα και εγώ αμέσως την τσίμπησα στο μπράτσο, έχοντας ένα μικρό χαμόγελο στα χείλη.
-''Αουτς''! και γέλασε.
-''Εεε... Εκδηλωτική''! είπε με περηφάνια η Βαλεντίνα.
-''Τέλος πάντων...'' ξεφύσησα.
Όπως προχωρούσαμε, από μπροστά μας πέρασαν η Αφροδίτη, η Μήνα και η Τζένη. Τότε, σαν φλασιά μου ήρθε αυτό που μου είχε πει η Αφροδίτη την προηγούμενη μέρα.
''Ααα.. Στέλλα'';
-''Τι είναι'';
-''Ξέχασα να στο πω. Χθες, πριν στραμπουλίξω τον αστράγαλό μου, έπεσα μούρη με μούρη με την Αφροδίτη και μου είπε πως θα πάει και αυτή στην οντισιόν για την παράσταση της Ρουγγέρη''.
YOU ARE READING
Ο Γιατρός κι Εγώ #WSA17
RomanceΣυναισθήματα... Αυτή η λέξη στοιχειώνει το μυαλό της Εύας τόσα χρόνια. Από την παιδική της ηλικία, αυτή η περίπλοκη λεξούλα την έχει ενθουσιάσει τόσο πολύ, αλλά και από την άλλη την φοβίζει. Θέλει να νιώσει την Αγάπη από το άλλο της μισό. Όμως δεν γ...