-''Λοιπόν κορίτσια, χάρηκα για αυτήν την τετραήμερη συνεργασία μας. Να προσέξετε ιδιαίτερα τα σημεία που σας τόνισα, παρ'όλο που η κυρία Τσέλιου δεν σας είχε ενημερώσει σχετικά μ'αυτά, και είμαι σίγουρος ότι θα τα πάτε περίφημα στην εξεταστική σας. Χάρηκα για την γνωριμία μας''!
-''Κι εμείς''! είπαν όλες οι φοιτήτριες και βγήκαν από την τάξη.
Εγώ σηκώθηκα από το έδρανο μου, έβαλα την τσάντα μου στον ώμο μου και ο Κωνσταντίνος ήρθε κοντά μου.
-''Πλάκα είχε που μας έκανες μάθημα αυτή την εβδομάδα'' του είπα.
-''Ναι, πράγματι. Ήταν μια ωραία εμπειρία και για τους δυο μας'' και ξεκινήσαμε να κατευθυνόμαστε προς την πόρτα.
''Τελευταία ώρα ήταν τώρα'';
-''Ναι... Λέω να πάω να δω την Στέλλα στο θέατρο''.
-''Μαζί με την Βαλεντίνα'';
-'' Όχι. Η Βαλεντίνα τώρα θα ξεκινήσει το μάθημά της''.
-''Και θα πας μόνη σου''; και βγήκαμε έξω.
-''Εεεε... Αναγκαστικά...''
-''Να σου πω, τελείωσα κι εγώ τώρα. Θες να σε πετάξω με το αυτοκίνητο''; με ρώτησε, καθώς φορούσε το μπουφάν του.
-''Δεν θα πας στο νοσοκομείο''; τον ρώτησα.
-''Στο νοσοκομείο θα πάω στις δύο''.
-''Εντάξει τότε''.
Πήγε πάνω στο γραφείο του για να πάρει την ιατρική του τσάντα και εγώ τον περίμενα έξω από το Πανεπιστήμιο. Όταν ήρθε, προχωρήσαμε προς το αυτοκίνητο του, που το είχε παρκάρει σε μια γωνία, και μπήκαμε μέσα. Έβγαλα την πλεχτή μου ζακέτα, ο Κωνσταντίνος έβαλε μπρος και ξεκινήσαμε τον δρόμο μας.
-''Ευάκι'';
-''Ναι''; και γύρισα το κεφάλι μου για να τον κοιτάξω.
-''Αυτή την εβδομάδα έχω δύο μέρες ρεπό, την Πέμπτη και την Παρασκευή... Και έλεγα, επειδή θα πέσει τετραήμερο μαζί το Σαββατοκύριακο... θα ήθελες να το περάσουμε μαζί''; μου πρότεινε και με κοίταξε στιγμιαία.
-''Αλήθεια''; τον ρώτησα κατάπληκτη.
-''Φυσικά μωρό μου''!
-''Εεε.. Ναι, θέλω''!
-''Θα περάσουμε πολύ όμορφα. Στο υπόσχομαι'' μου είπε γλυκά και πήρε το χέρι μου και το φίλησε.
Τέλεια! Θα περάσω ένα τετραήμερο μα τον Κωνσταντίνο! Εντάξει... Δεν θα μπορώ να είμαι συνέχεια μαζί του, γιατί... θα έχω και τους γονείς μου.
YOU ARE READING
Ο Γιατρός κι Εγώ #WSA17
RomanceΣυναισθήματα... Αυτή η λέξη στοιχειώνει το μυαλό της Εύας τόσα χρόνια. Από την παιδική της ηλικία, αυτή η περίπλοκη λεξούλα την έχει ενθουσιάσει τόσο πολύ, αλλά και από την άλλη την φοβίζει. Θέλει να νιώσει την Αγάπη από το άλλο της μισό. Όμως δεν γ...