Τέλος....

1.3K 50 39
                                    

Η ιστορία μου έφτασε στο τέλος της!

Πολλοί από εσάς θα θέλατε να μάθετε τι απέγινε η Αφροδίτη, η Μήνα, η Τζένη και γιατί όχι και η Ιφιγένεια, όμως το κύριο θέμα μας ήταν οι πρωταγωνιστές μας. Και μιας που τους ανέφερα, σίγουρα θα θέλατε να περιγράψω τον γάμο του Κωνσταντίνου και της Εύας, και ότι κάνουν μωράκια κλπ. Σημασία έχει ότι θα παντρευτούν και ότι θα είναι ευτυχισμένοι.

 Μπορώ να σας πω ότι θα μου λείψουν όλοι τους, ακόμα και η μητέρα του Κωνσταντίνου, γιατί μαζί με αυτούς τους φανταστικούς χαρακτήρες πέρασα ένα πανέμορφο καλοκαίρι!

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω κι εσάς που με στηρίξατε όλον αυτόν τον καιρό, με τις ψήφους και τα υπέροχα σχόλια σας, τα οποία μου άρεσε πάρα πολύ να τα διαβάζω.

Δεν θα αφήσω σε καμία περίπτωση το γράψιμο, ειδικά στο wattpad, γιατί είναι κάτι που αγαπώ πολύ. 

Έχω κατά νου μια ιστορία, η οποία είναι πιο ρομαντική, πιο δραματική, πιο αλλιώς γενικά από την πρώτη, απλώς δεν νομίζω ότι θα έχω χρόνο για να αφιερωθώ πλήρως σε αυτή. Σας υπόσχομαι όμως, ότι κάποια στιγμή θα ξεκινήσω την καινούργια μου ιστορία, την οποία όπως την σκέφτομαι θα είναι πραγματικά πολύ πιο ωραία από την πρώτη, γιατί... γιατί ήταν η πρώτη, και όσο να 'νε με την εμπειρία μαθαίνει ο άνθρωπος και γίνεται καλύτερος.

Για άλλη μια φορά, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστήριξη σας!

Θα τα πούμε ξανά στην επόμενη ιστορία μου, η οποία θα λέγεται "Marina".

LOVE! 

Ο Γιατρός κι Εγώ #WSA17Where stories live. Discover now