Είχαν περάσει τέσσερις μέρες από εκείνο το μεσημέρι που πήραν τηλέφωνο την Στέλλα και της ανακοίνωσαν ότι είχε πάρει τον ρόλο της Χωριατοπούλας. Ήμουν πραγματικά πάρα πολύ χαρούμενη για την φίλη μου και σίγουρα αυτή η θεατρική παράσταση θα την βοηθούσε με τις σπουδές της, αλλά και θα ήταν ένα μεγάλο προβάδισμα για την καριέρα της ως ηθοποιός.
Σήμερα ήταν Σάββατο και η Στέλλα μας είχε προσκαλέσει, εμένα και την Βαλεντίνα, στο θέατρο, στο Πόρτο Ράφι, για να παρακολουθήσουμε την δεύτερη πρόβα του θιάσου.
-''Κορίτσια εδώ''! μας φώναξε η Στέλλα, σηκώνοντας το χέρι της ψηλά για να την δούμε, ενώ στο άλλο κρατούσε πολλά συρραμμένα χαρτιά, που έμοιαζαν με χοντρό βιβλίο. Μάλλον θα ήταν το σενάριο.
-''Γεια σου Στέλλα''!
-''Γεια σου Βαλεντίνα μου''! και την αγκάλιασε.
''Εύα μου''! και ήρθε και η δική μου σειρά.
-''Είσαι χαρούμενη''; την ρώτησε η Βαλεντίνα.
-''Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη''! είπε ελευθερώνοντας τα χέρια της από πάνω μου.
-''Και το θέατρο είναι πολύ όμορφο''! είπα μ'ένα χαμόγελο.
-''Και πολύ μεγάλο'' συμπλήρωσε η Βαλεντίνα.
-''Ισχύει. Περπατούσαμε μέσα στον χώρο σαν χαμένες''!
-''Ναι'' συμφώνησε η Στέλλα γελώντας.
''Ελάτε να σας δείξω που θα καθίσετε'' και εμείς την ακολουθήσαμε. Όμως...
-''Βρε, βρε, βρε... Σαν τα χιόνια. Έφερες και τις φίλες σου σήμερα'';
Ναι... Πέσαμε μούρη με μούρη με την Αφροδίτη και την Τζένη. Η Μήνα δεν ήταν μαζί τους.
-''Τις έφερα Αφροδίτη μου για να σου κάνουν παρέα. Να μην είσαι μόνη σου... Τώρα που δεν πήρες τον ρόλο...'' είπε ειρωνικά η Στέλλα και ένα τεράστιο χαμόγελο στόλισε τα χείλη της.
-''Δεν τον πήρες τον ρόλο''; ρώτησα την Αφροδίτη.
-''Προφανώς οι κριτές δεν είχαν καθόλου γούστο! Έτσι κι'αλλιώς... τον ρόλο μιας Βασιλοπούλας έχασα''.
-''Ναι, αλλά η Τζένη... κέρδισε τον ρόλο της νεράιδας'' απευθύνθηκε σ'εμένα και στην Βαλεντίνα η Στέλλα.
-''Αλήθεια Τζένη''; την ρώτησα ενθουσιασμένη, γιατί πραγματικά χάρηκα γι'αυτήν.
-''Ναι'' απάντησε κοφτά.
-''Μπράβο! Συγχαρητήρια''! της συνέχαιρε η Βαλεντίνα.
-''Σ'ευχαριστώ'' της απάντησε, χωρίς να έχει καμία ιδιαίτερη έκφραση στο πρόσωπό της.
YOU ARE READING
Ο Γιατρός κι Εγώ #WSA17
RomanceΣυναισθήματα... Αυτή η λέξη στοιχειώνει το μυαλό της Εύας τόσα χρόνια. Από την παιδική της ηλικία, αυτή η περίπλοκη λεξούλα την έχει ενθουσιάσει τόσο πολύ, αλλά και από την άλλη την φοβίζει. Θέλει να νιώσει την Αγάπη από το άλλο της μισό. Όμως δεν γ...