Önceki bölüm 22 şimdiyse 197 kişi ,teşekkür ederim.Yorum konusu benim için sıkıntı değil ama daha çok kişiye ulaşması için vote vermenizi istiyorum.Son olarak telefondan yazdım hata varsa özür dilerim *-*
Ahhh! Saçlarımı yolmak istiyorum. Rüzgar bey yanımda oturmuş elbiseme bakıp pis pis sırıtıyor. Bu akşama uygun bir elbise bulamadığım için yan odadaki kızın yeşil, dizimin iki parmak üstünde, sade elbisesini ödünç almıştım.YEŞİLLLL.
"Yeşil rengi rüyamda gördüğümden daha da yakışıyormuş." sıcak nefesinin kulağımı okşamasına aldırmadan mırıldandım "Zorunlu olmasa giymezdim." Dalga geçer gibi "Hı-Hı" dedi ve yemeğine döndü.
Allahım daha ne kadar rezil olacağım?
"Eeee Nefes oğlumu beğendin mi?" sıcak gülümsemeyle bana bakan annesine döndüm. Gerçekten güzeldi. Rüzgarın kusursuz yüzünü nereden aldığı belli. NE? RÜZGAR'IN KUSURSUZ YÜZÜ MÜ?
"Çok cana yakın bir oğlunuz var Handan hanım"
"Öyledir" gururla oğlunun omzuna dokundu.Rüzgar ise yandan bana sırıtıyordu. "Alışverişte çok eğlendik dimi Nefes?"
"Evet.Çok eğlenceliydi." sadece Rüzgarıın anlayacağı iğneleyici bir ton kullandım.
"Ne aldınız?" Meraklı kaynanam ve soruları.Şimdi nasıl cevap vereceğim?
"O bizim Nefes ile özelimiz.Aldıklarımızı sadece biz görebiliriz.Değil mi Nefes?"
"Hı-Hı" kafamı önümdeki çorba kasesinin içine sokmak istiyorum !!!
Annesi beni utandıracak bir tonda "Ahh anladım" dedi.Ne anladın ya? Oğlunun ne kadar sapık olduğunu mu?
Beni utandıracak başka bir vukaat olmadan akşam yemeği son buldu. Büyük salonda -ki gerçekten büyük.Bizim yurdun 5 odası buranın salonu- oturuyorduk.Rüzgarın annesi ve babası büyük tekli koltuklarda,babasının sağ tarafında ben,annesinin sol tarafında ise Rüzgar ve sarışın bir doğal afet.Merak ediyorsanız o doğal afet Rüzgarın çocukluk arkadaşı. Akşam yemeğinde yoktu sonradan gelmişti.Rüzgarın koltuğunun kenarında oturuyordu.
"Sinem keşke akşam yemeğine gelseydin"
"Aile yemeği olduğu için pek niyetli değildim ama bu geceki büyük olayi kaciramam." dedi ve güldü.
Bu geceki büyük olay????
Sinemin dedikleriyle Rüzgarın biricik annesi Handan hanımda güldü.Rüzgara baktığımda yandan sırıtıyordu.
Lan yoksa pisikopat bir aileye mi denk geldim? Belkide lanet tüm ailededir.Böyle benim gibi kızları tuzaklarına çekip, ayin düzenleyerek kesiyorlardır.Tabi ya Rüzgarın neden bu kadar yakışıklı olduğu belli, kızları tuzağa kolay çekiyor.Yine saçmalamaya başladım.O kadar kaptırdım ki Rüzgara yakısıkli bile dedim.Pehhh.
Düşüncelerimden beni sıyıran Rüzgar oldu. "O zaman başlayalımda bitsin bir an önce" diyerek ayağa kalktı.Bana doğru geldi ve elini uzattı. Biraz önce kafamda kurduğum kurgu yüzünden korkarak elini tuttum.Salonun ortasına doğru yürüdük.Sıcak ellerini ellerimden çekti ve ceketinin cebinden bir yüzük kutusu çıkardı.Bir saniye yüzük kutusu ????
Yüzük kutusunu açtı.Kafam kadar pırlantası olan bir yüzüktü. Önümde eğildi. Aha biraz sonra evlenme teklifi yapacak. 'Benimle evlenir misin?' diyecek.
"Benimle evlenmeye hak kazandın"
"Odun"
"Bunu evet olarak kabul ediyorum" yüzüğü kutudan çıkartıp parmağıma taktı.
Ne bekliyordum ki ? Sapık, lanetli ,yakışıklı şey seni.Ihmm yüzükte ağırmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim Kocam
RomanceOna bakmayı kesip hızla önümü döndüm ve tüm asansörü "Carttt" diye bir ses kapladı.Elbisem asansör kapısına sıkışmıştı ve ben önümü dönünce de yırtıldı.YIRTILDI.ELBİSEM.YIRTILDIIII. Arkamdan bir kıkırdama sesi geliyordu.Evet rezil oldun Nefes.Şimdi...