Aslı'yı sonunda uyutmanın verdiği zaferle gülümseyerek odadan çıktım. Gerinerek salona girerken gözlerim de kapanmamak için direniyordu. Gülümseyerek bana bakan Rüzgar'ın yanına oturdum.
"Sen tabi otur burada televizyon izle. Ben kızımızı uyuttum."
Televizyonu kapattıktan sonra kollarını etrafıma sarıp başıma bir öpücük kondurdu "Kıyamam ben eşime. Masaj yapmamı ister misin?" diyerek ellerini omzuma koydu. Kısık sesle "Mutlu sonlu." dediğinde eline vurdum.
"Yorgunum,Rüzgar."
Bıkkın bir nefes verip ellerini çocuk gibi iki yana açtı. "Karımı özledim ama ben."
Onun bu şirinliğine dayanamayıp kucağına oturdum. Ben kucağına yerleşir yerleşmez ellerini dizlerimin altına sokup ayağa kalktı. Kucağında odaya giderken kötü adam gülüşü yapıyordu. "Kandırdım."
Tam kızacakken Aslı'nın ağlama sesi ile gülüp kucağından indim. "Annesinin bir tanesi uyandı mı?" diyerek odaya girerken Rüzgar arkamdan "Vallahi şah damarıma bir şey saplayıp genç yaşımda intihar edicem." diye isyan ediyordu.
Aslı'yı üçüncü kez beşiğine bırakırken uyanmaması için içimden dua ediyordum. Üstünü örttükten sonra biraz başında bekledim. Hiç tepki vermeyince yavaşça odadan ayrıldım. Kapısını kapatmak bile bir dakika sürmüştü.
Hemen karşısında bulunan odamın kapısını açıp içeri girdim. Aslı için kalkarım diye kapıyı kapatmamıştım. Rüzgar pijamalarını giymiş,sırtını dönüp uyumuştu bile.
Dolabın çekmecesini açıp uzun siyah saten geceliğimi aldım. Üzerimdeki tişörtü ve eşofmanı çıkardıktan sonra geceliği giymek için uzandığımda arkamdan uzanan bir kol geceliği almıştı. Arkamı dönüp kocaman sırıtan Rüzgar'a "Sen uyumuyor muydun?" dedim.
"Bu gece beni sen uyutacaksın. Hep kızını uyutmak olmaz." dedi.
Gözlerimi devirdim. Kız çocuklar babanın peşini bırakmaz,annelerde kıskanırdı ama bizim evde tam tersiydi. Geceliğimi almak için bir adım attığımda ona yakınlaşmamı fırsat bilen Rüzgar kollarını belime dolayıp beni yatağa yatırdı. Üzerime uzanmış sırıtırken geceliği arka tarafta bir yere fırlatmıştı bile. Sütyenimin açık bıraktığı göğüs kısmına öpücükler bırakarak oradan boynuma ve sonrada dudaklarıma gelmişti. Alt dudağımı dişleyerek bırakıp geri çekildi. Kıvranma sırası şimdi bendeydi.
Yay gibi gerilip kendimi ona bastırdığımda gülümsedi. "Yorgunum,Nefes." Diyerek kendini yatağın sağ tarafına attıp sırtını döndü. İntikam alıyordu. Öyle mi Rüzgar Bey sen kaşındın. Hiç bir şey söylemeden yataktan kalktım. Merak edip bana döndü. Ona hiç bakmadan ilk önce sütyenimi sonrada kilodumu çıkardım. Beni izlerken 3 defa yutkunmustu şapsal. İçine kaçan sesi ile "Ne yapıyorsun?" Dedi.
Omuz silkip "Bu gece çıplak uyumak istiyorum." Deyip yatağa girdim. Yorganı üstüme çekip sırt üstü yattım. Rüzgar hiç kıpırdamamış beni izlemeye devam ediyordu. Direnci kırılmış olmali ki yavaşça bana yaklaştığını hissettim. Hareketlerinden soyunduğunu anlamıştım. Tamamiyle soyunduğunda üstüme uzanınca kendimi tutamadan inledim. Kendime mi ceza veriyordum yoksa ona mı belli değildi. Gözlerimi açıp beni izleyen adama baktım.
"Bu gecede beni doyur." diyerek göğüslerime yöneldiğinde bu gecenin iki kazananı vardı.
♤♤♤♤♤♤
"Aç ağzını kızım,bu yemek bitecek."
Mutfağa girdiğimde karşımda gördüğüm manzara beni güldürmüştü. Rüzgar mama sandalyesine oturttuğu Aslı'ya yemek yedirmeye çalışırken, Aslı ağzına tıkılan yemeği babasının suratına püskürtüyordu. Dün tüm gün Aslı beni yormuştu;gecede babası. Bu yüzden Rüzgar sabah omzuma bir öpücük koyup uyanmaya çalışan bana "Sen uyu bebeğim,kızımızla ben ilgilenirim" demişti. Sadece bir saat daha uyuyup dayanamayıp kalkmıştım. Bu ikiliyi ne zaman yan yana bıraksam başlarına iş açıyorlardı.
Geçen hafta baba kız bulaşık makinesini açmış açarkende içine sıvı bulaşık detarjanı koyarak her yeri köpük yapmışlardı. Eve geldiğimde Aslı köpüklerle oynuyor Rüzgar ise etrafı temizlemeye çalışıyordu. Bu ikili çok tehlikeli.
"Bırak ben yedireyim." diyerek Rüzgar'ın elindeki kaşığı aldım. Yanağıma bir öpücük kondururken sandalyesinden kalktı. Babası verirken mamasını yemeyen Aslı, ben yedirirken hiç huysuzlanmadan yedi.
"Kız çocuklarının babaya düşkün olması lazım ama Aslı'yı senin doğurduğunu unutuyorum."
"Benimle ne alakası var?" diyerek çıkıştım.
"Tam sana çekmiş,tek derdi beni süründürmek."
"Sürünesin varsa demek ki?" gözlerimi devirip kızıma mamasını yedirmeye devam etti. Rüzgar esneyerek "Bugün hafta sonu gidip az daha uyuyayım ben." dedi.
"Öğlen Aslı'yı alıp dışarı çıkarsın." Odanın kapısını kapatırken "Tamam." diye seslendi.
♤♤♤♤♤
Rüzgar, kızımızı alıp dışarı çıkarken bende evi temizlemeye başladım. Her cumartesi evde temizlik yapardım. Genelde Rüzgar ve Aslı'yı odaya kapatır tüm evi temizledikten sonra odadan salardım ama bugün huysuz ikiliyi çevremde istemiyordum.
Camları silip,tozları aldım. Süpürge takıp yerleride sildiğimde ev mis gibi kokuyordu. Saate baktığımda çoktan akşam olduğunu fark ettim. Temizliği daldığımdan fark etmemiştim. Artık yemeğide dışarıdan siparis ederdik. Hem duş alıp hemde banyoyu yıkamak için hareketlendiğimde zil sesini duymamla kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda Rüzgar, üzeri örtülmüş bebek arabasıyla kapıdaydı.
"Bitti mi temizlik?"
"Bitti." Diyerek içeri geçmesi için sağa çekildim. O ayakkabılarını çıkartırken bende bebek arabasının içindeki Aslı'yı almak için örtüyü kaldırdım. Arabada gördüğüm bebekle şoka uğramıştım. "Rüzgar,bu bebek kızımız değil."
Yanıma gelip bebek arabasına baktığında "Nefes,bu bebek Aslı değil. Kızımız nerede?" diye bana sordu. Kafasına bir tane vurup "Bana mı soruyorsun,aptal? Tek yapman gereken biraz gezdirip eve geri getirmendi. Geri getirmen kısmını söylemediğim için mi yapmadın?" dedim. Bağırarak konuştuğumdan kimin olduğunu bilmediğimiz bebek ağlamaya başladı. Onu korkuttuğum için üzülerek kucağıma aldım. "Annesinden uzakta zaten korkmuştu birde ben korkuttum." dediğimde Aslı'nın da farklı bir ailede olduğunu hatırlamam ile bende ağlamaya başladım.
Rüzgar saçlarını çekiştirip "Parka gidelim belki ordadırlar hala." dedi. Fikrine sıcak bakıp "Hadi gidelim." dedim. Bebeği tekrar arabaya yerleştirip evden çıkarken ailesinin orada olması için dua ediyordum.
♤♤♤♤♤
Aslı'yı bulduğumuzda keyfi gayet yerindeydi. Eline verilen oyuncak ile oynuyordu. Bizi görünce sırıtıp oyuncağını göstermişti. Ailesinden uzak kalan bebek ağlarken bizimki gayet sakindi. Babasının kızı gerçekten.
Beşiğine yatırıp salona geçtim. Rüzgar dudaklarını büzmüş salonda oturuyordu. Kollarımı belime koyup karşısına geçtim.
"Kızımızı kaybetmenin cezası olarak 1 ay bana dokunmak yok" dedim. Hemen savunmaya geçip " Hayatım ama Aslı'nın keyfide gayet yerindeydi. Hiç bir şey olmadan bulduk."dedi.
"Ya olsaydı Rüzgar"
"Haklısın hayatım. Bin kere özür diledim."
Kafasını eğip beklediğinde "Cezalısın." diyerek odama yürüdüm.
Arkamdan "Meme de mi yok?" diye bağırışını duymuştum en son.
♤♤♤♤♤
Merhaba, ilk mini bölüm geldi. Her hafta bir mini bölüm atmayı planladım. Ayrıca yeni başladığım kitaplara da desteklerinizi bekliyorum.
Aslı'dan kocaman sulu öpücükler.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim Kocam
RomansOna bakmayı kesip hızla önümü döndüm ve tüm asansörü "Carttt" diye bir ses kapladı.Elbisem asansör kapısına sıkışmıştı ve ben önümü dönünce de yırtıldı.YIRTILDI.ELBİSEM.YIRTILDIIII. Arkamdan bir kıkırdama sesi geliyordu.Evet rezil oldun Nefes.Şimdi...