9♦Öldün sen,Nefes

46.6K 2.1K 133
                                    

Bana "Ormanda ayı var" diye yalan söyleyen ve beni korkutan Rüzgar'dan intikam alma vakti.

***

Nasıl bir intikam alacağımı düşünürken aklıma Rüzgar'ın annesi geldi.Rüzgar hakkında pek bir bilgiye sahip olmadığım için onu aradım.Laf arasında sevdiği yemekten,dinlediği müziğe kadar bir çok şey öğrendim.Tabi böcek korkusunuda.O ultra sapık meğersem böceklerden korkuyormuş.

Yarın sabah geri dönecektik ve intikam için kısıtlı sürem vardı.Rüzgar evde dolanıp duruyordu.İstediğim böcekleri sadece dışarıda bulabilirdim.Hava kararmak üzeriydi o sırada Rüzgar montunu almış kapıda ayakkabısını giyiyordu."Nereye?" diye sordum hemen.

"Odun keseceğim;gece soğuk oluyor"

"YAPMA RÜZGAR" ayağa kalkıp bağırdım.Rüzgar korku dolu gözlerle bana bakıyordu."Kendi cinsine nasıl kıyarsın?Hiç mi aile sevgisi yok için de?"

"BANA BAK,BENİ BİRAZ DAHA SİNİR EDERSEN GECE ŞÖMİNEDE SENİ YAKARIM"

Rüzgar'ın sinirli çıkışıyla kalktığım koltuğa tekrar oturdum.Gülmemek için dudaklarımı dişliyordum.Rüzgar kapıyı çarparak evden ayrıldığında; kendimi daha fazla tutamadım ve gülmeye başladım.Onunla uğraşmaya bayılıyorum..

Koşarak mutfağa gidip bir kaç tane buzdolabı poşeti aldım.Bir tanede makas -böcekleri anca böyle tutarım-.Rüzgar odun için arka kısımda olduğundan,ön bahçede böcek aramaya koyuldum.Bunu yaparken bir kulağımda Rüzgar daydı.Kestiği odunların sesi geliyordu.Ses kesildiği an eve koşacaktım.

Rüzgar odunları kesene kadar:5 salyangoz ve 8 tane ne olduğunu anlamadığım siyah böcek topladım.Koşarak eve girip bunları cam kavanozlara koydum.Umarım 8 böcek zehirli değildir.

••••

"Valizlerini topladın mı?"

Ağzımdaki yemeğin bitmesini beklemeden cevap verdim "Topladım"

"Ağzındakini bitirmeden konuşma."

"Sende yemek sırasında soru sorma o zaman"

Bir şey söylemek için ağzını açtı ama vazgeçip önüne döndü.Genelde yurtta yemek yerken kalabalık bir ortam olduğu için sesli olurdu.Sessiz yemek yemeğe alışkın değildim.Rüzgar'a soru sormak için bu sefer ağzımdaki lokmanın bitmesini bekledim."Rüzgar,2 ay sonra 18 yaşında olacağım"

"Biliyorum"

"Şey,bu evlilik olmayacaksa yurttan ayrıldıktan sonraki yaşamımı düşünmek zorundayım.Evlenmeyeceksek neden oyalıyorsun beni?"

"Sadece bekle,Nefes"

"Neyi bekleyeceğim"

"Laneti"

......

Rüzgar'la karşılıklı koltuklara uzanmış film izliyorduk.Daha doğrusu o izliyordu;ben koltuğa sinmiştim.Ruzgar'a ne kadar korku filmi olmaz desemde;korku filmi açti.Uyuz...

"Çok korkuyorsan benim koltuğuma otur"

Karanlık oturma odasında göz gezdirdim.Koltuğun arkasından biri çıkacakmış gibi hissediyordum.Ruzgar'ın koltuğuna baktım ve saniyeler içinde kıçımı o koltukta buldum.Rüzgar korktuğum için zevk aldığını gülerek belli ediyordu. Rüzgar ayaklarını toplamış;benide ayak ucuna kabul etmişti.

Filmdeki kız odadan gelen seslerle oraya ilerlemeye başladı.Gitme.

Odaya girdiğinde giysi dolabından sesler geliyordu.Giysi dolabının önünde durup dolap kapaklarini yavasca acmaya basladi.Açma.

Yorganın altına iyice sinmiştim.Sadece gözlerim gözüküyordu.Kız dolabi açtığında içi boştu.Derin bir nefes alıp yorganı bıraktım.Her şey o anda oldu.Boş dolabın içinden çığlık atan,korkunç yüzlü bir kadın fırladı.O korkuyla kendimi koltukta uzanan Rüzgar'ın üstünde buldum.

Kafamı kaldırdığımda göz gözeydik.Onun kalbi sağ kısmımda hızlı bir şekilde atıyordu.Benim kalbimde aynı şekilde ona ayak uyduruyordu.Yarış  içerisindeydiler.

Filmdeki kadının çığlığını artik duymuyordum.Kalbimin çığlıkları onu bastırıyordu.Dudaklarımizdaki santimlik mesafeyi kafasını kaldırarak yok etti.Dudaklarını dudaklarıma değdirdi.Öpmedi...Sadece ufak bir dokunma;kalbimi böyle attıran.

Geri çekildiğinde hızlı bir şekilde üstünden kalktım ve odama gittim.Yatağa atlayıp,başımı yastığa gömdüm.Çığlıklarımı bastırıyordum.Sırt üstü uzanıp tavana odaklandım.Dudakları yastık gibiydi.Yumuşak...

....

1

2

3

"Aaaağğğğaaaa...Öldün sen,Nefes.Bu böcekleri sana yedireceğim"

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin