2♦Gecenin Yıldızı

69.3K 2.8K 151
                                    

Tam bir rezillik.Elbisem yırtık bir şekilde müstakbel kocam Rüzgar Keskin ile tanıştım.Alaylı bir sırıtışla karşımda oturuyor.Boğazımı temizleyip "Biraz garip ve kötü bir tanışma oldu" dedim.Yüzündeki sırıtışla masaya doğru eğildi "Hayır bence gayet komik ve seksi bir tanışma oldu" .

Komik kısmını anladım eteğim yırtık peki ya seksi? "Seksi derken?" kendimi tutamayıp sordum.

"Siyah iç çamaşırın gecenin yıldızı"

Söylediğiyle gözlerimi devirdim.Pis sapık.Masamıza yemeklerimiz gelince onlara odaklandık.Gayet zarif bir şekilde karşımda yemek yiyordu.O yemeğe odaklanmışken bende ona odaklandım.Beklediğimden gençti ve bu yaşta ailesi evliliğe zorluyordu.Yakışıklıydı.Siyah saçları,giyim tarzı ve dövmeleri dikkatimi çekmişti.Bir de beni buraya getirirken aramızdaki yakınlaşma sayesinde kokusu hoşuma gitmişti.Aklıma gelen asansör anısıyla kızardım.

"Bu kadar utanmana gerek yok.Evlenince aynı yatağı paylaşıcaz.Şimdi iç çamaşırlı gördüm ilerde oda olmayacak"

Sadece yanaklarımda olan kızarıklık tüm vücuduma yayıldı.Kafamı yemek tabağına indirdim.Buna karşılık ne söyleyebilirdim ki? Doğru bir şeydi ama daha ilk tanışmada bunu demesi...Sapık işte.

"Utanınca kızarıyorsun bu çok sevimli"

"Utanmadım"

"Niye kızardın o zaman?"

"Burası sıcak ondan"

"Yani şimdikten alışıyorum böyle iç çamaşırlı olmaya diyorsun."

Çignemeye çalıştığımı lokma boğazımda kaldı.Öksürürken masadaki suyu içtim "Sen hep böyle terbiyesiz misin?"

"Ne yakında evlenicez sizli bizli mi olalım?"

"Hayır ama bu kadarda rahat olmamalısın" deyip yemeğime döndüm.O da bir şey demeden yemeğine döndü.

Yemekler bitmişti ve tatlı kısmındaydık.Aramızdaki sessizliği aklımdaki sorularla bozdum."Kaç yaşındasın?"

"20.Sen?"

"17 ama 18 olmama az kaldı" yeni bir soru sormak için tekrar ağzımı açmışken "Sıra bende " dedi.Başımı sallayıp onay verdim.

"Neden evliliği kabul ettin"

"Yurtta büyüdüm.Biliyorsundur zaten" onaylayan biçimde kafasını salladı "Dışarıdaki dünyayı pek bilmiyorum.Çıktığımda bir yuvam olsun istedim.Nedenim bu."

"Sıra sende"

"Neden kimsesiz kişileri seçiyor ailen?Çevrenizde okuyan,ailesi varlıklı birini seçebilirler."

"Ailem değil ben istiyorum.Madem evlenicem benim dediğim olsun dimi ama?" 

"Peki sen nede-"

"Bu kadar yeter.Kalkıyoruz" .

Bıkkın bir şekilde nefes verdim "Daha lanetini sorucaktım" Eğlendiğini belli eden bir şekilde kahkaha attı.Çok güzel bir kahkaha." Demek beni araştırdın"

"Şey ben değil.Meraklı arkadaşım"

"Sende lanetimi merak ediyorsun?" ..Başımı aşağı yukarı salladım.."Yakında öğreneceksin " deyip çıktı.Peşinden hızlı bir şekilde bende dışarı çıktım ve "sonra görüşürüz" dedim.

"Nereye gidiyorsun bu halde?Seni bırakıcam" ..Elbisem yırtık olmasa itiraz ederdim ama bunu şu durumda yapamam.Koşarak arabasına bindim.Radyoyu açtı ve gidene kadar kanalları karıştırarak kendi zevkine göre seçtiği müzikleri dinledim.Dinlendirici müziklerdi.

Araba yurdun önünde durunca "İyi geceler" dedim.Sırıtarak bana döndü "Sana da bücür"

Kalkmak üzeri olduğum koltuğa geri oturdum "Bücür?" kaşlarımı kaldırarak sordum. "Benden küçüksün." dedi. "Sadece 3 yaş" deyip arabadan çıktım.Hiç beklemeden arabasını sürüp uzaklaştı.

Beni baya uğraştıracaksın Rüzgar Keskin...

***

Daha yeni bir hikaye şans verin lütfen.Yorum ve vote bekliyorum *-* 

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin