5♦"Hayırrrrrrr"

57K 2.5K 203
                                    

Sınavlar dolayısıyla biraz kısa bir bölüm oldu.Medyadaki Deniz.Daha öncede dediğim gibi yorum konusuna pek takılmıyorum ama vote istiyorum *-*

"Ayy yüzüğün çok güzel"

"Açık ağzını kapat Ecrin" .Bana dönüp sırttı "Valla okulun kapısından girince fark ettim yüzüğünü.Kafam kadar taşı var " dediğiyle birlikte kahkaha atarak yataklarımıza uzandık.

"Nefes??"

"Hııı"

"Evlilik hayatının nasıl olacağını merak ediyor musun?"

Derince bir nefes çektim "Berbat olcağından eminim" 

"Öyle deme Nefes.Bence Rüzgar iyi bir çocuk"

"Dışı seni içi beni yakar.Hadi Ecrin ışığı kapatta uyuyalım"

"Peki iyi geceler"

"İyi geceler"

***

"Rüzgar bak gelme dedim" yatağın üstünden diğer tarafa geçtim.Rüzgar ellerini yatağın üstüne koydu "Seni hüppp diye içime çekicem Nefes.Bu gece benden kaçamazsın NİHAHAHAH" 

"Hayırrrrrrr"

"Kalk Nefes kalk."

Nefes nefese yorganı üstümden attım.Ecrin meraklı gözlerle beni izliyordu."Nefes iyi misin? Ne gördün rüyanda?"

"Tek bir isim Rüzgar"

"Ne gördün kız bu kadar korktun?"

"Rüzgar dedim ya bu yeterli değil mi?Rüyalarıma bile girmeyi başardı."

"Hahaha Nefes valla sizin evliliğiniz çok komik geçicek haa".

İşte bundan hiç şüphem yok.

***

Yurdun bahçesinde voleybol oynuyorduk.Rahat edebilmek için beyaz yüzücü atleti giydim altıma ise pembe bir şort.Yurdumuzda erkek yoktu.Tabi Rüzgar hariç!!!

Annesinin zoruyla -yani öyle söylüyor- öğlen buraya geldi.Tüm gün yurtta olacağımı söylediğimde "Bende tüm gün buradayım bücür" dedi.Bücür!!Sensin bücür...

Terlediğim için yerimi başka bir kıza devrettim.Susuzluktan ölüyordum.Çantam Rüzgarın oturduğu bankdaydı.Koşarak oraya gittim.Suyu çantamdan çıkartıp içmeye başladım.Başına kadar dolu olan bir şişeyi saniyeler içinde bitirdim.Rüzgar bana aval aval bakıyordu."Ne?Susadım" dedim.

"Belli dere olsa kuruturdun"

"Hahaha çok komik" gözlerimi devirip banktan kalktım.Giderken elimi tuttu."Git altına eşofman giy"

"Niye? Senden başka erkek yok?"

"Bacaklarını bana göstermek istemen hoşuma gitti bücür ama biraz önce kızlı erkekli bir grup içeri girdi.Git uzun bir şeyler giyin"

 "Bacaklarımı sana göstermiyorum.Rahat olduğu için giyindim"

"Her neyse git ve dediğimi yap" beni yurda doğru itti.

Söylene söylene yurda girdim.Odama girerken arkadan çok yumuşak bir şekilde bana seslenildiğini duydum "Hey güzellik dur!"

Arkamı döndüm yakışıklı.uzun boylu,sarı saçlı bir çocuk bana yaklaşıyordu."Ahh merhaba.Ben buraya arkadaşlarımla geldim.Lavaboya gittim ve kayboldum.Müdür odasını arıyorum.Nerede olduğunu söyler misin?"

"Tabi.İkinci katta,sola dönünce sonda"

"Ahh taşekkürler.Bu arada ben Deniz?" bana uzattığı elini tuttum "Bende Nefes"

"Tanıştığımıza çok memnun oldum güzellik"

"T-teşekkürler" hiç iltifat almadığımı belli ettim mi sizce?Hemde iki kere aynı kişiden.

"Deniz!" bu sert ses Rüzgarın sesi.Ama benim değilde önümdeki yakışıklının adını bağırıyordu.Evet gerçekten bağırıyordu.Seslenmek felan değil.

"Oooo Rüzgar bey kendine yine gelin adayı mı arıyorsun? Hadi ama o kadar lanet olayından sonra hangi salak seninle evlenir?"

"Ben"

Deniz şaşkın gözlerle bana döndü.Aldığı cevapla şaşırdığı,sesli yutkunmasından bile belliydi."Ahh pardon ben"

"Önemli değil.Gerçekten"

Rüzgar sakince "Senin ne işin var burada Deniz?" diye sordu.

"Bir tez için buradayız.Müdürün odasının nerede olduğunu sordumda."

"Cevabını aldıysan gitsene" Rüzgarın sinirli olduğu her halinden belliydi.

"Pekala.Sonra görüşürüz Nefes.Tabi lanet seni yutmazsa." kahkahalar atarak uzaklaştı.Şu lanet işi iyice sinirimi bozmaya başladı.

"SEN NEDEN HALA BU ŞORTLASIN?" Rüzgarın koridoru inleten sesiyle geriye sıçradım."Şey,b-en tam şey ediyodum ş-şey geldi"

"Tamam o zaman o şey gittiğine göre sende şey etmeye git" 

Biraz daha yanında kalırsam Rüzgarın sertliğiyle bir yere savrulacağımı bildiğimden aceleyle odama girdim.

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin