Devam Etmeli Mi?

44.1K 1.7K 379
                                    

O Benim Kocam,wattpad için bir girişti .En büyük amacım okuyucu kitlesiyle tanışmaktı;tanıştımda.Gerek yorumlarda,gerek mesajlarda olan ilginize teşekkür ederim.

Bir çok kişi devam kitabı istemekte.İlk bölümlerini yazdığım sekize yakın kitabım ise  paylaşılmak için gün sayıyor diyebilirim.

Devam kitabını YGS sinavindan sonra düşünüyorum.Bekleyen diğer kitaplarım için devam kitabinida kisa tutacağım.Haberleri almak için kitabı kütüphanenizden kaldırmamanızı rica ediyorum.

Özel:

"Nefes burası kötü kokuyor."

Bebek bezi ile kavga ederken gelen Rüzgar'ı fark etmemiştim.Lanet şey sürekli yapıştırılıp geri çözüldüğünden şimdi de yapışmıyordu.Elime başka bir bebek bezi alırken yarım yamalak duyduğum cümleyi sordum.

"Ne kokuyor?"

"Bok kokuyor Nefes,bok!" diye sesli bir şekilde söylenmesiyle Aslı ağlamıştı.Sinirle Rüzgar'a döndüm "Al iste ağlattın kızımızı.Öyle söylenir mi?Kesin alındı."

Yavaş yavaş yaklaşıp yere çöktü.Pişman bir şekilde nefes aldıktan sonra ellerini Aslı'nın saçlarına dokundurdu.Avucundaki saçları yavaş yavaş okşarken "Özür dilerim kızım.Asıl suç annenin.Artık sana ne yedirdiyse mideni bozmuş sanırım."

Sert bir şekilde sırtına vurduğumda acıyla tısladı.Vurduğum yeri ovalarken sinirli sinirli bakıyordu.Aslı'ya dönüp " Kızım,baban suçunu bana atmak istiyor.Onu dinleme.Tüm arkadaşlarımız onun ne kadar kokulu sıçtigini biliyor.Üzgünüm ama bu özelliğini ondan almışsın" dedim.

Rüzgar hemen gözlerini büyütüp ağzını açtı. "O gün kuru fasülye yapmasaydın bunlar olmazdı."

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin