Vote ve yorumlar için teşekkür ederim *-* Okullar bitene kadar kısa bölümler atabilirim sadece. :/ İyi okumalar...
Bir sağa bir sola giden Ecrin'e yataktaki minderi fırlattım."Yeter,Ecrin.Midem bulandı bak çıkarıcam sabah kahvaltıda yediklerimi"
"Tamam,tamam." diyerek yatağına oturdu.Bacaklarını sallayıp,yanaklarını aldığı hava ile şişiriyordu.Sonunda dayanamayıp "Nefes!" dedi.
"Efendim,Ecrin"
"Şu lanet işi beni korkutmaya başladı." yatağa sırt üstü uzandı."Ne olabilir ki?" dedim umursamaz bir şekilde.Umursuyordum ama bunu Ecrin'e belli edemezdim.Korktuğumu falan anlarsa her şeyi birbirine katardı.Ecrin çok deli dolu bir kızdır.Ayrıca çokta meraklı.Ben onayı versem ne yapar eder şu laneti araştırırdı.Sonunda ise elimizde sadece başımızı belaya sokacak şeyler kalırdı.
"Hayalet falan musallat olmuşsa buna" korktuğu gözlerinden anlaşılıyordu.Aklıma gelmeyecek bir şeyi aklıma sokmuştu.Olabilr mi?Hayalet??
"Saçmalama,Ecrin"
"Bir filmde görmüştüm:Erkeğe musallat olan bir hayalet kız vardı.Böyle beyaz elbise giyiniyordu.Erkeğe yaklaşan herkesi öldürüyodu falan."
Bir hayalet kızımız eksikti.Daha neler başıma gelecek acaba?Ya Rüzgar,bu hayalet ile intikamını alırsa.Hızla başımı salladım."Ecrin şunu keser misin?"
"Olamaz mı?"
"Olamaz,Ecrin--" sözümü bitirmeden odaya telaşlı bir şekilde,Gizem girdi.Gizem diğer oda arkadaşımdı.Pek konuşmazdık,onunla konuşmayı sevmiyordum.Yurtta ne kadar dedikodu varsa taşıyordu mübarek.Yurtta büyük bir şey olduğu hareketlerinden belliydi.Kesin kızlar arasında kavga falan çıkmıştır.Ecrin merakla "Ne oldu,Gizem?" dedi.
Gizem kendine gelince konuşmaya başladı "Tuğçe varya."
"Basketbol takımının kaptanı mı?" Ecrin'in sorusunu başı ile onayladı.Merakıma yenilip "Ne olmuş?" dedim.Eğer bir kız aptallık yapıp onunla kavga ettiyse,sağ çıkamamıştır.1.80 boyunda,kaslı bir kızdı.
"Dün gece lavaboya gitmek için odasından çıkmış.Alt kattaki lavabo kapalı olduğu için bu kata gelmiş.Tam merdivenlerin başındayken,beyaz elbiseli bir kız görmüş.Yüzüde çok beyazmış.Korkmuş,merdivenlerden aşağı yuvarlanmış.Bacağını kırmış"
Gizem'in anlattıklarıyla donmuştuk.Gizem ellerini gözlerimizin önünde salladı "Siz iyi misiniz?".Kafamı yavaşça salladım.Ecrin "Neredey miş bu kız?" diye sordu.Gizem kollarını etrafına sardı ve korku dolu bakışlarla "Bizim odanın önündeymiş" dedi.
Normalde bir kızın evlenirken;kaynana,görümce sorunu olur.Evleniceği adama musallat olan bir hayalet kız olmaz.Ama ben normal miyim?Koca bir Hayır!!
♠♠♠
Üstüme dar kotumu giyip bahçeye çıktım.Rüzgar günlük ziyaretlerinden birini yapmıştı yine.Geçen sefer geldiğinde oturduğu bankta oturuyordu.Benim en sevdiğim bank olmasıda bir tesadüf sanırım.Bir şey demeden yanına oturdum.Hafif bir rüzgar estiğinde saçlarım uçuştu.Aklıma gelen anılarla gülümsedim.
"Neden gülümsedin?"
"Burası en sevdiğim yer.Anılarım var."
"Dinlemek istiyorum"
Havadaki çiçeklerin kokusunu içime çektim."Küçükken kendimi yalnız hissettiğimde buraya gelirdim.Saçlarımın arasından geçen rüzgar,öten kuşlar,çiçek kokuları yalnızlığımı alırdı." ona doğru döndüğümden gülümsediğini gördüm."Saçma mı geldi?"
"Hayır,tanıdık geldi."
"Tanıdık?" kafam karışmıştı.Rüzgar'ın da böyle bir yeri mi vardı? "Seninde yalnız hissedip kullandığın bir yer mi var?"
Gülümseyerek başını salladı "Hayır"
"O zaman nereden tandıık geldi?"
"Çok konuşuyorsun,Nefes.Ayrıca yaptığın şakayı da unutmadım."
Sevimli olduğunu düşündüğüm sırıtmamı yüzüme yerleştirdim "Basit bir şaka"
"O böcekleri sana yedirtmediğime dua et.Aslında başına gelecekle 'keşke böcekleri yeseydim' diyeceksin?"
"Neymiş o?"
Pis pis sırıttı "Söyleyeceğimi düşünüyor musun?"
Yanaklarımı şişirdim.Saatine baktıktan sonra kalkmak için ayaklandı.Kolundan tutup tekrar oturttum."Şey,bu lanet nasıl bir şey?"
"Söyleyemem zamanı değil?"
"Peşinde bir hayalet kız mı var? Seni seviyordu ve öldüğünde geri gelip sana musallat mı oldu."
Yüzü düştü.Saniyeler içinde sinirli bir yüz ifadesine büründü.Boynunda atan damarı görebiliyordum.Sinirli halide saniyeler içinde kayboldu.Gülümseyerek "Bilmem" dedi.Yüzünü bana yaklaştırdı.Onunla beraber nefes alıyordum."Belkide vardır ve seni öptüğüm için sinirlidir"
Öpücük!!!
♠♠♠
Yatağımda debelenip duruyordum.1 saattir uyanığım ve şuan gece yarısı.Rüzgar'ın cümleleri aklıma geldi.Ne yani o dayanamayıp beni öptü diye mi,hayalet peşimde?Bacaklarımla yorganı alt tarafa attım.Saçlarımı topuz yapıp yataktan çıktım.Elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeliydim.Odadan çıktıktan sonra aklıma hayalet kız geldi.Geri dönmeyi düşündüğüm sırada,tuvaletim geldi.Neden zamansız yerlerde gelir ki?
Yavaş yavaş tuvalete gittim.İşimi hallettikten sonra ellerimi yıkarken tuvalet kapısının altından bir gölge geçti.Yüzüme su vurdum. "Kendine gel,Nefes.Hayalet diye bir şey yoktur."
Tuvaletin kapısını açıp koridora çıktım.Odama sadece 10 adımda ulaşacaktım.Hiç bir şey olmayacak.Gözlerimi kapatıp,nefes aldım.Açtığımda ise karşımda beyazlar içinde bir kız vardı.
Rüzgar eğer şimdi ölürsem;bende sana musallat olacağım.Seksi sapık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim Kocam
Любовные романыOna bakmayı kesip hızla önümü döndüm ve tüm asansörü "Carttt" diye bir ses kapladı.Elbisem asansör kapısına sıkışmıştı ve ben önümü dönünce de yırtıldı.YIRTILDI.ELBİSEM.YIRTILDIIII. Arkamdan bir kıkırdama sesi geliyordu.Evet rezil oldun Nefes.Şimdi...